۶۸ میلیارد تومان پاداش برای مشترکین خانگی برق در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مدیریت مصرف به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی برنامه عملیاتی گذر از دوره اوج بار مصرف بود که از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریورماه انجام گرفت که در این مدت ۵۳۶ هزارمشترک خانگی به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مشمول پاداش شده اند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر عنوان کرد: طرح پاداش صرفه جویی برق در سال گذشته تنها برای مشترکان دارای مصرف زیر الگو اجرایی شد، اما امسال همه مشترکان مشمول پاداش فوق شدند و در این مدت ۵۳۶ هزارمشترک خانگی ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتند.

کیامهر اظهار کرد: در سال گذشته نیز ۵۳ درصد مشترکین خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند و ۳۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی گرفتند که در واقع ۶۰۰ هزار مشترک در طرح های مدیریت مصرف استان همکاری داشته اند.
وی در ادامه گفت: سرانه مصرف سال گذشته ۲۱۱ کیلووات ساعت بود که امسال این رقم بر اساس مدیریت مصرفی که صورت گرفت به به حدود ۲۰۰ کیلووات ساعت رسید؛ یعنی در واقع هر مشترک در ماه ۱۱ کیلووات ساعت صرفه جویی داشته که این میزان صرفه جویی در استان رضایتبخش بوده است.

کیامهر خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مدیریت مصرف حدود ۵۳۶ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش شدند که حدود ۴۳ میلیون کیلووات ساعت از این محل صرفه‌جویی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1817450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =