دیدار تیم فوتبال خاتون بم با بانوان کانی کردستان

تیم کانی کردستان در اولین بازی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ساعت ۱۳ امروز میزبان خاتون بم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مرضیه جعفری سر مربی تیم خاتون بم در نشست خبری با خبرنگاران گفت: پتانسیل بزرگی در ایران وجود دارد، بازیکنان سطح بسیار خوبی دارند.

او افزود: بازیکنان با وجود خستگی و شرکت در رقابت باشگاه های آسیا در ازبکستان همچنین مبتلا به ویروس آنفلوانزا اما امروز با انگیزه زیاد و با تمام توان وارد زمین خواهند شد.

جعفری عنوان کرد: تیم کانی کردستان خوب بازی می‌کند و یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

دیدار تیم فوتبال خاتون بم با بانوان کانی کردستان


تیم فوتبال بانوان کانی کردستان نیازمند حمایت است

سرمربی تیم فوتبال بانوان کانی کردستان فاطمه کهریزی که ۴۸ ساعت است به عنوان سر مربی این تیم معرفی شده است، گفت: از لحاظ حرفه ای گری هیچ مربی نمی توان در این زمان کم یک تیم را به حدی برساند که در مسابقات به لحاظ فنی تاثیر گذار باشد، در این مدت دو روزه شرایط روحی و روانی و تاکتیک های زود بازده با بازیکنان انجام شده است.


سرمربی تیم فوتبال بانوان کانی کردستان بیان کرد: تیم فوتبال بم آماده ترین تیم لیگ ایران است چون بازیکنان این تیم در مسابقات ملی و تیم به صورت کامل در مسابقات جام باشگاه آسیا حضور داشته است که ما در هفته اول با این تیم بازی داریم و هماهنگی ما در این بازی اتفاق می افتد و این یک نقطه ضعف در تیم فوتبال بانوان است که برای تمام تیم ها رخ می دهد.


این سرمربی ادامه داد: با این وجود فوتبال دختران کردستان برای نام و اعتبار کردستان می جنگیم و یک دل جلو می رویم و تمام تلاشمان را می کنیم که یک بازی فنی و بسیار خوب را انجام دهیم.


او با اشاره به اینکه بازنده وارد زمین نمی شویم و خودمان را دست کم نمی گیریم، گفت: با توجه به اینکه تیم بم بهترین تیم است اما دختران تیم کانی کردستان را دست کم نمی گیریم و با تمام توان در این بازی حاضر خواهیم شد و اینکه در بازی فوتبال هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید و قابل پیش بینی نیست.


سرمربی تیم فوتبال بانوان کانی کردستان خاطرنشان کرد: از مسئولین استان در خواست دارم از تیم کانی کردستان حمایت کنند و مطمئن باشند که این تیم در آینده می توانند بسیار موفق عمل کند.


زهره جلالی کاپیتان تیم کانی کردستان نیز در ادامه گفت: تیم فوتبال کانی کردستان بسیار جوان و با انگیره هستند قطعا شاهد بهترین بازی خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =