سلام شهرداری ارومیه به پلی‌آف لیگ برتر والیبال با کسب هفتمین برد متوالی

در لیگ برتر والیبال و در هفته بیست و یکم، شهرداری ارومیه در دیداری جذاب و نفس گیر مقابل پاس گرگان ۳ بر ۲ پیروز شد و با کسب هفتمین برد متوالی خیال خود را برای راهیابی به پلی آف راحت کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال با برگزاری یک دیدار حساس بین تیم‌های میانه جدولی و مدعی صعود به پلی‌آف شهرداری ارومیه و پاس گرگان در حضور بیش از ۵۰۰۰ هوادار مشتاق ارومیه‌ای در سالن دورنالاریوواسی «غدیر» برگزار شد و قرمزپوشان شهر عشاق والیبال موفق شدند ۳ بر ۲ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهند.

در این مسابقه که قضاوت آن را امید فولادی‌وندا به عنوان داور نخست و مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم برعهده داشتند، شهرداری ارومیه در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۸ و در ست پنجم ۱۶ بر ۱۴ و تیم پاس گرگان ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ و ست چهارم را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان بردند.

با اوج گیری تیم شهرداری ارومیه با هدایت عبدالرضا علیزاده "عبدیضا" در هفته‌های گذشته، هواداران ارومیه‌ای از ابتدای بازی به حمایت و تشویق پرشور تیم خود پرداختند و لحظه‌ای سکوت نکردند اتفاقی که در هفته‌های ابتدایی با نتایج ضعیف باعث قهر آنها شده بود.

امیررضا آفتاب آذری، احد رضایی، عطا زراعتگر، شایان سپهری فرد، پوریا فیاضی، عرشیا به‌نژاد و میلاد فتاحی ترکیب اولیه شهرداری ارومیه و هادی شورکابی، سلیم چپرلی، عرفان جلالی نژاد، متین احمدی، سجاد سیفی نیا، شایان شاهسوند و حسین حاجی کلاته برای پاس گرگان به میدان رفتند.

دیدار رفت دو تیم در زمان هدایت جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه، هشت آذر ۳ بر صفر به سود پاس گرگان به پایان رسیده بود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۱۲ برد و ۳۲ امتیاز جایگاه هفتمی خود را تثبیت کرد و اختلاف خود را با تیم‌های دیگر مدعی صعود به پلی‌آف بیشتر کرد و تیم پاس گرگان دیگر مدعی صعود به پلی آف با ۱۱ برد و ۳۰ امتیاز تیم هشتم جدول ماند.

گفتنی است، شهرداری ارومیه با هدایت جهانگیر سیدعباسی در ۸ بازی تنها دو برد کسب کرد و با تغییر سرمربی و هدایت عبدالرضا علیزاده در ۱۳ بازی به ۱۰ برد دست یافته است.

شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم در خارج از خانه با تیم یازدهم جدولی مس رفسنجان دیدار خواهدکرد و پاس گرگان با چادرملو رتبه دهمی در اردکان مسابقه خواهدداد.

مصاحبه سرمربی:

عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری ارومیه با تمجید از هواداران ارومیه‌ای حاضر در سالن عملکرد بازیکنانش را ستود و گفت: با حضور چنین تماشاگرانی ما در خانه بباز نیستیم.

وی افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی مسئولین، تیم سال آینده خیلی زودتر بسته شود تا به عنوان مدعی در لیگ و تیمی مدنظر هواداران راهی لیگ برتر شویم.

گزارش: سینا افشاریان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =