در آخرین بازی خانگی: زور شهرداری ارومیه به طبیعت اسلامشهر نرسید / کار صعود به اما و اگر کشید

در آخرین میزبانی تیم شهرداری ارومیه در مرحله نخست لیگ برتر والیبال، نماینده شهر عشاق برابر تیم مدعی طبیعت اسلامشهر شکست خورد تا برای صعود چشم انتظار دو هفته پایانی باشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال در سالن ۶هزار نفری دورنالاریوواسی (غدیر) ارومیه با برگزاری دیدار شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر پیگیری شد.

در این دیدار مهیج که بیش از ۱۵۰ دقیقه به طول انجامید تیم طبیعت موفق شد تیم شهرداری ارومیه را در حضور نزدیک به ۵ هزار تماشاگرش ۳ بر ۲ شکست دهد.

هر چند شهرداری ارومیه در ست اول ۲۵ بر ۱۹ و در ست چهارم ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد ولی در ست‌های دوم و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ به حریف قدرتمند خود باخت تا این دیدار جذاب به ست پنجم و سرنوشت‌ساز کشیده شود.

در ست پایانی تیم طبیعت با استفاده از جوانی و تجربه بازیکنانش ۱۵ بر ۱۳ مقابل شهرداری ارومیه به برتری رسید تا با برد پایتخت والیبال کشورمان را ترک کند.

در ست پنجم داور مسابقه یک کارت زرد را به عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری ارومیه نشان داد.

شهرداری ارومیه این دیدار را با ترکیب آرمین تشکری، آرمان صالحی، احد رضایی، پوریا فیاضی، امیر آفتاب آذری، عطا زراعتگر و عرشیا به نژاد و طبیعت با ترکیب ابراهیم وادی، مهدی رضایی، اسماعیل مسافر، مهراب ملکی، رامین خانی، سهند الله وردیان، علی رمضانی و ابوالفضل قلی پور آغاز کرد.

به این ترتیب و با این نتیجه تیم طبیعت با ۱۶ برد و ۴۵ امتیاز در رده سوم باقی ماند و شهرداری ارومیه با کسب دومین باخت متوالی بعد از هشت هفته برد پیاپی با ۱۳ برد و ۳۶ امتیاز همچنان در رده هفتم ماند.

شهرداری ارومیه برای صعود به مرحله پلی آف دو بازی خارج خانه بترتیب مقابل نیان الکترونیک مشهد و شهداب یزد خواهدداشت و می‌تواند با حداقل یک برد و نتایج احتمالی سایر بازی‌ها صعودش را قطعی کند.

تیم طبیعت اسلامشهر نیز در دو بازی پایانی مرحله نخست خود میزبان چادرملو اردکان (رقیب شهرداری ارومیه برای صعود به پلی آف) و میهمان سایپای یک برده خواهدبود

شایان ذکر است دیدار رفت دو تیم شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر ۳ بر یک به سود تیم طبیعت به پایان رسیده بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =