راه اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران اعصاب و روان خرم‌آباد بزودی

مدیرکل بهزیستی استان از راه اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران اعصاب و روان خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد .

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، همایون عمودی زاده در ابن رابطه به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم‌آباد گفت : بمنظور ایجاد فضایی استاندارد با تجهیزاتی مطلوب جهت ارائه خدمات به بیماران اعصاب و روان در حال بازسازی و تجهیز یکی از ساختمانهای بهزیستی استان در خرم‌آباد هستیم .

وی افزود: فضای فعلی که مورد استفاده قرار می گیرد بسیار کم ظرفیت اما تعداد زیادی از بیماران در آن نگهداری میشوند که در این رابطه خود را موظف دانستیم نسبت به تبدیل به احسن نمودن فضای نگهداری بیماران اقدام نماییم .

عمودی زاده ادامه داد : مرکز جدید که در منطقه گلدشت در دست تعمیر و بازسازی است در مرحله تکمیل و بهره برداری تعداد ۱۰۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد .

مدیر کل بهزیستی استان لرستان با بیان اینکه با استفاده از توان خیرین در حال بازسازی مرکز جدید هستیم اظهار داشت : با همراهی و حمایت همه جانبه خیرین تاکنون بازسازی کامل سرویسهای بهداشتی ، حمام ، لوله کشی آب و فاضلاب ، سرامیک بخشی از دیوارها و کف ساختمان به پایان رسیده و بزودی سرامیک کاری سایر قسمتها نیز بطور کامل انجام می شود .

عمودی زاده که از مدیران باتجربه و دغدغه مند در حوزه کاری خود است نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز تاکید کرد و افزود: تعویض بخشی از زیرساخت فاضلاب و تاسیسات و همچنین تعویض روشنایی ها و رنگ آمیزی نیز هم اکنون در دست پیگیری است .

مدیرکل بهزیستی لرستان زمان تکمیل و بهره برداری از مرکز توانبخشی نگهداری شبانه روزی بیماران اعصاب و روان خرم‌آباد را ۳ ماه آینده اعلام نمود و اظهار داشت : خدمات رسانی به بیماران اعصاب و روان جز اولویت های کاری ماست و تلاش می کنیم فضایی استاندارد با تجهیزات کاملی را برای بیماران مهیا و راه اندازی نماییم .۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =