۴۴ نفر
۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
آقای رحیم پور ازغدی! شما استندآپ کمدی اجرا می کنید یا سخنرانی

نه آقای رحیم پور ازغدی! نه! اگر قرار باشد این طوری ادامه بدهید خیلی زود لو می روید. قبل ترها لااقل بلد بودید حرف هایتان را پس عناوینی مثل ارزش ها و انقلابی گری و دغدغه هایی از این دست پنهان کنید ولی مدت هاست که بی پروا از تریبون های رسمی فقط اغراض شخصی تان را فریاد می زنید. فریادهایی که بوی کینه و نفرت و حقد و حسد و دیگر مشکلاتی که ریشه در نفس نفیس شما دارند از آن بلند است.

این که رئیس جمهور سابق را به اسب آبی تشبیه کنید نه بامزه است نه نشانه شجاعت. البته شما هیچ وقت شجاع نبوده اید. ادای آدم های شجاع را درآورده اید. همیشه به کسانی دشنام داده اید که یا امیر معزول بوده اند و دیگر خاطرتان جمع بوده که کاری از دستشان برنمی آید و یا در موقعیتی قرار داشته اند که دشنام دادن به ایشان پاداش در پی داشته نه تنبیه و محکومیت. اغلب هم به آدم های نجیبی بد و بیراه می گویید که یقین دارید در مقام پاسخگویی برنمی آیند و یا شان خود را بالاتر از این حرف ها می دانند که با آدم بی چاک و دهنی مثل شما طرف شوند. حالا هم به کسانی فحش می دهید که مطمئنید آن ها خاطراتشان را از شورای عالی انقلاب فرهنگی بازگو نمی کنند. مطمئنید. اگر یک درصد احتمال می دادید آن ها از دُر افشانی های ادبی شما در آن محفل سخن بگویند این قدر دور بر نمی داشتید. دُر افشانی هایی که به گوش بالادستی ها هم رسید. بالادستی هایی که شما فکر می کردید در هر حال و مقامی پشتیبان شما خواهند بود اما با شنیدن شاهکارهای شما دستور دادند دیگر به شورای عالی انقلابی دعوتتان نکنند. هرچند مردرندانه سعی کردید آن دستور را مصادره به مطلوب کنید و عدم دعوتتان را اخراج به دلیل دفاع از ارزش های انقلاب جا بزنید اما خوب می دانستید از کجا خورده اید و از آن جا که هیچ وقت جسارت درافتادن با آدم هایی را ندارید که می دانید می توانند کار دستتان بدهند کینه کسی را به دل گرفتید که وقتی به او توهین کردید راهش را کشید و رفت.

باور کنید آقای رحیم پور ازغدی دنیا آن قدرها هم که فکر می کنید ارزش این حرف ها را ندارد. این همه سخن گفتن از نهج البلاغه و دم زدن از مردی که برای قدرت و منافع شخصی به قدر ارزنی ارزش قائل نبود باید ذره ای در شما تاثیر می گذاشت که نگذاشت. مردم با دیدن مصادیق است که به مفاهیم ایمان می آورند و یا از آن رویگردان می شوند. شما با این گونه سخن گفتن آن هم در مقام استاد اخلاق و ادب و فقه و فلسفه و حکمت و علوم سیاسی و جامعه شناسی و انقلاب و احیای ارزش های اسلامی، چه نسبتی با آن جان های تابناکی دارید که در مقابل درشت گویی های جاهلان چنان خلق و خویی از خود نشان می دادند که آنان را به کرنش و تسلیم وا می داشتند. با این ادبیات زشت و تمسخر ظاهر دیگران تا به حال چه دستاوردی برای این آب و خاک داشته اید که اصرار دارید این رویه کریه را ادامه دهید؟ اگر قرار به تمسخر باشد فکر نمی کنید ظاهر خودتان به مراتب استعداد بیشتری برای به سخره گرفتن دارد؟ با آن دماغ بالاکشیدن های مدام و پلک زدن ها و سر تکان دادن های هیستریک با چه اعتماد به نفسی دیگران را مسخره می کنید؟ شما استندآپ کمدی اجرا می کنید یا سخنرانی؟ شما را دعوت می کنند تا از اخلاق و ادب و احیای ارزش های اسلامی سخن بگویید یا برای مردم جُک تعریف کنید؟ حد و حدود خودتان را بدانید و گمان نکنید این تریبون هایی که در اختیارتان قرار داده اند ابدی است. شما که در عالم خلقت شوخی محسوب می شوید، زمانه گُنده تر از شما را چنان به زمین گرم زده است که مسلمان نشنود کافر مبیناد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 89
  • نظرات در صف انتشار: 44
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    دمت گرم استاد
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      103 5
      البته اگه دنبال دنیای ازاد هستیم امثال ارغدی می تونه هر چیزی بگه و حتی میتونه توهین هم کنه به هر شخصی ولی باید این امادگی رو هم داشته باشه که به کسی توهین کرده و چیزی نسبت داده اگه اون فرد شکایت کنه بتونه اثبات کنه اگه نه که مجرم شناخته میشه و باید مجازات بشه! ولی از اونجایی که این ازاد بودن فضا در اختیار حامیان دولت و نظام هست و به هر کسی و شخصی می تونن توهین کنن و فحش بدن، اصلا عادلانه و مصفانه نیست. به همین خاطر جناب ازغدی اگه ادعا داره که ایران کشور ازادی هست، باید اون قدری شعور داشته باشه که از ازادی نبودن عده ای که به محض حرف زدن میگیرنش هم دفاع کنه و به نظام حمله کنه که چرا اجازه نمیده که مخالفش صحبت کنه! به همین خاطر امثال ازغدی کاملا عامدانه داره تخریب می کنه و پشتش به نظام گرمه که کسی باهاش مقابله جدی نمیکنه!
    • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      استاد ازغدی از لحاظ علم دانش جزو اساتید برتر هستن تو این مسئله بهتر بود از کلمات دیگه ای استفاده میکرد ولی انتقادهاش به جاست در مورد مطلبتون... به کسانی دشنام داده اید که یا امیر معزول بوده اند و دیگر خاطرتان جمع بوده که کاری از دستشان برنمی آید.... باید بگم اقای ازغدی در دوران روحانی که رئیس جمهور هم بودن با ایشون درافتادن...
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      16 26
      ببخشید استاد موسوی هم که به تله افتادند:"با آن دماغ بالاکشیدن های مدام و پلک زدن ها و سر تکان دادن های هیستریک با چه اعتماد به نفسی دیگران را مسخره می کنید؟"، خواستید بگویید ما مثل تو نیستیم، تو فقط فحاشی بلدی، اما دقیقا مثل خود او رفتار کردید!
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    ای جانم. فقط یکی مثل عبدالجواد موسوی می تونه از خجالت این آدم دربیاد.
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      اون خنده های وحشتناک روحانی تو دیدار با بوریس جانسون و مکرون که با یه سرچ ساده هم میشه پیداش کرد واقعا زشت و خجالت آور بود.اونم برای یه روحانیه پیرمرده سیاستمدار.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      آقای خنده های وحشتناک.در مورد اون خنده اصن چیزی میدونی؟میدونی روحانی در برابر کدوم پیشنهاد سفیهانه اونا با اون طرز خنده عکس العمل نشون داد؟خیال میکنی از دلخوشی بوده اون خنده؟ بهترین جواب برای ابلهانه ترین پیشنهاد اونا همون خنده بود.معنی اون خنده رو ازغدی و شما نفهمیدی اما اونا فهمیدن.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      تنها دلیل خنده های روحانی به اون شکل مضحک اعتماد به نفس پایینش در مقابل سران کشورهای به اصطلاح صنعتی و ابرقدرت بود.حالا تو دوست داری روحانی رو خیلی باهوش و زیرک بدونی اشکال نداره راحت باش.روحانی نتیجه ۸ سال کارش این بود که تابستون آخر برق کشور مثل کشورهای جنگ زده جیره بندی شده بود.قیمت دلار رو هم از ۳ تومن با همون خنده های زیرکانه و مدبرانه ای که تو میگی ده برابر کرد رسوند به ۳۰ تومن.
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    دشنام‌گویی‌ و رجزخوانی آقای رحیم‌پور ازغدی حکایت عربده‌کشی لات‌‌ها در کوچه‌ی خلوت.
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      30 4
      انقلابی نماهای این مملکت نه تنها مملکت را به قهقرا بردند بلکه کاری کردند که حداقل ایرانی ها از دین و .... زده شدن و کاری که شاید 1400 سال حتی با کشتن حضرت علی و امام حسین کافران نتوانستند انجام دهند اینا انجام دادن
  • فاطمه IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    امیدوارم روزی برسه که جایی برای سخنرانی دعوتش نکنند. بسی مایه تعجب بود که تریبون جماران را به چنین سخنران معلوم‌الحالی تقدیم کردند. یک انقلابی که به شورای انقلاب فرهنگی نباید دعوت شود، اصلا چرا باید جایی دعوت شود و تریبون داشته باشد که به قول خودش چون اسب آبی دهان به گزاف باز کند؟!!!
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      77 7
      اتفاقاً خوبه که جلوی چشم مردم هستند و باطن بد شکل اونها معلوم میشه حضرت علی (ع) می فرماید: هيچ كس چيزى را در دل پنهان نكرد، مگر اين كه در لغزشهاى زبان و حركات چهره اش آشکار می شود .
  • علی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بله اسب آبی را نباید بکار می برد اما نقدها و حرفهاش به آقای ظریف و روحانی خیلی درسته اینها خیلی ضربه زدند به کشور کاش محاکمه می شدند دیگر نیاز به تشبیه به حیوانات هم نبود
    • همون ! IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      12 91
      جبهه قوی با جبهه ضعیف از سرمماشات و مذاکره در بیاید حتما جبهه ضعیف ضربه خواهد خورد. روحانی و ظریف به کشور آسیب زدند . اسب آبی به خاطر این به کار برده شد تا همه بفهمند و به خودشون بیایند.
    • سرخ IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      81 8
      پس با این حساب میشود به تندروهای افراطی قاطر چموش لقب داد و به حمله کنندگان به سفارت و کنسولگری عربستان هم یاوبوهای نادان لقب داد
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      51 11
      اگه روحانی و ظریف کا اشتباهی کردن خیانت کردن باید همون موقع رهبری یا قوه قضاییه دخالت میکرد و محاکمه شون میکردند. اینکه محاکمه شون نکردن به این خاطر هست که نمی تونن ادعاشون رو ثابت کنند. تنها کاری که کردن تونستن با صداسیما و سایبری ها حمله کنند به این افراد و بگن اینها کشور رو به این وضعیت رسوندن و ما هم تو قدرت باشیم و هر کاری کنیم بازم نمیشه کثافت کاری روحانی رو مثلا از بین برد و عملا خودشون رو از هر چی سومدیریت و فساد و غیره رو مبرا کردند! این بازی کثیفی هست که علیه روحانی شروع کردند. جالبه که تمام تشریفات وزارت خارجه دوران ظریف تماما اینکه اجازه دارن دست بدن با جان کری یا روحانی اجازه داره صحبت کنه با ریس جمهور امریکا و همه اینا سیاست هاش توسط رهبری تعیین شده و هر روز گزارش هاش به رهبری داده میشد. مجلس هم برجام رو تصویب کرد و شورای نگهبان هم که تحت نظارت رهبری هستند هم تایید کردند. بعد جالبه که همین برجام اگه ترامپ ازش بیرون نمی اومد به عنوان موفقیت دیپلماسی ایران و قدرت رهبری در هدایت این تیم داشتند الان حرف میزدن اما اگه ترامپ از برجام اومد بیرون برجام شد سند خیانت و حمله بهشون!
    • US ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      44 6
      اسب آبی شرف داره به خر خشکی
    • ح IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      18 4
      ضربه رو اون کسی زد که به امید زمستان سخت مردم رو به خاک سیاه نشوند و بعد از تبدیل زمستان سخت دشمن به زمستان گرم و نرم و تبدیل ایران به تابستان داغ و خشک و تشنه به جای عذرخواهی رو آوردن به توجیهات بچه گانه
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      5 20
      دوستی که نوشته ای برجام و تمام روند مذاکرات، از دست دادن ظریف با کری تا تلفن زدن روحانی و اوباما با هماهنگی رهبری بوده. چرا دوست داری واقعیات رو برعکس تعریف کنی؟ رهبری همون موقع نظرشون رو راجع به تلفن و قدم زدن ها گفتن. در ضمن تا قبل از خروج آمریکا از برجام دوستانتان همینطور به همدیگر لوح تقدیر و مدال میدادند. اما بعد از خروج آمریکا از برجام دوستانتان شروع کردند به خرج کردن از رهبری که تمام این مذاکرت با تائید ایشون بوده. در ادامه نوشته ای بازی کثیف علیه روحانی! لازم نیست کسی علیه روحانی کاری کند، عملکرد 8سال دولت روحانی یک بازی کثیف علیه کشور بود.
  • سید IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    احسنت! درودبرشما. قلمنان براتر، زبانتان گویاتر.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    120 7
    خدایا چه گناهی کردیم گیر اینا افتادیم حالا دیگه لطف کن مسئولین رو از شر ما خلاص کن امین
  • SA ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    75 5
    چرا بعضی خلایق می خواهند دائم ابراز وجود و عقده ای تمام دوران عمرشان از هر را طریقی به نمایش بگذارند اما همه که نادان و کم فهم نیستیم آنها نمی دانند دوران آنها رو به افول است
  • امیر IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    122 9
    عالی بود جناب موسوی. البته که آن سخن پراکن حقیر تر از آن است که کلماتش کارکردی داشته باشد. سیاهی و نکبت ابتدا بر جان گوینده ای که چرک سخن میگوید می نشیند و آثار سیاهی در صورت شخص پیدا و نمایان میشود.
  • فاطمه IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خیلی اذغدی رو نمیشناسم ولی این که گفت امسال روحانی تا عربی میدیدن میخندیدن و با خودمون اخم بودن درسته.انگار غربیه خداشون بود.امیدوارم امسال اونا نیاد که عزت ملی مون رو نابود نکنه
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      56 9
      یعنی الان عزت ملی دارید ؟؟؟اینکه بشار اسد و روسیه و چین زیر بیانیه ضد ایرانی رو امضا کردن نشانه عزت ملی هست ؟اینکه بشار اسد افتخار نداد به تشیع جنازه ریسی بیاد در حالی که وزیر خارجه امارات اومد نشانه عزت ملی هست ؟شما و امثالهم رو نمیشه از خواب بیدار کرد چون خواب نیستید خودتون رو زدین بخواب
    • رضا DE ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      31 4
      عزت ملیتان زمانی از بین رفت که وزیر امور خارجه عربستان در تهران مرکز ایران در ساختمان وزارت امور خارجه ایران هزار نشد در اتاقی که تندیس حاج قاسم سردار دلها با وزیر امر خارجه ایران عکس یادگاری بگیرد عزت ایران ان زمان از بین رفت
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      28 4
      نظرتون در مورد لکنت زبان گرفتن امیرعبداللهیان وقتی که لاروف ازش پرسید که منتظر چی بودی چیه!؟ نظرتون در مورد وقتی که وزیرخارجه عربستان حاظر نشد تو سالنی که عکس سلیمانی هست سخنرانی کنه و مجبورتون کرد که عکس رو برداید یا یه اتاق دیگه مراسم رو برگزار کنید چیه!؟ نظرتون در مورد اینکه قیمت فروش نفت به چین رو چندساله سانسور کردن و نمیگن چیه!؟ نظرتون درمورد نظام علیه روسیه و چین سکوت کرد سر روابط تجاریش با اسرائیل چیه؟! نظرتون در مورد اینکه ایران حمایت کرده از تجاوز روسیه به اوکراین و ضمیمه کردن خاک اوکراین و تهدید هسته ای کشورهایی که بخوان مقابله کنن چیه!؟ نظرتون در مورد کشتار و تحقیر مسلمانان تو روسیه و چین چیه!؟ نظرتون در مورد کشورهای دوستتون مثل چین و روسیه که علیه ایران در مورد جزایر سه گانه صحبت کردن چیه؟!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    97 12
    خدا حفظتون کنه دمتون گرم . حسابی با خاک یکسانش کردید . پاینده باشید و سرافراز و سلامت همیشه و همیشه .
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    75 9
    خود را گران مگیر که این چرخ بی حساب بسیار خواجگان فحل که ارزان فروخته است آفرین به حسن انتخاب شعر
  • امیر IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    این شد یه جواب به بد دهنی های شیپورچی های انقلابی نما
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    83 10
    الحق دمت گرم.این بنده خدا زیادی دور برداشته بود.باید یکی جوابش را می داد
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    76 9
    قلمت مستدام
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    85 10
    آخیش حرف دل مارو انگار یکی هست بزنه که حداقل توی گلومون گیر نکنه. دمت گرم سید عزیز
  • رحمت الله خسروی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    76 9
    افرین افرین عبدالجواد این......فکر میکنه خیلی میفهمه وسوگلی است در صورتی که تمام حرفهای شما در موردش صد در صد درست است
  • شمس الدین طباطبایی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    83 11
    سیدجان درودبرشرفت دردوره محافظه کاری وتقیه ودردوره ای که سنگهارابسته اندو.‌ درخشیدی شمس
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    16 52
    تو خوبی .....
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    9 91
    آمار نظراتتون دروغه فکر نکنید مردم نمیفهمند
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    12 70
    ایشان بی ادب، قبول. اما ضررشان به کشور کمتر از کسانی است که مثلا خوش اخلاق و با سواد هستند اما با اصرار بر دیدگاه اشتباه شان مردم را هم به اشتباه می اندازند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    10 66
    گول نظرات مثبت و منفی های آلبانی نشین ها را نخورید. همه می دانند چه کسانی به کشور لطمه زدند.
    • RO ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      23 3
      برو درصد شرکت کنندگان در انتخابات رو ببین بعد حرف از آلبانی نشین ها کن. با این حرفت تو دهنی محکمی به خودت زدی که اکثر مردم ایران را طرفدار آن گروه منفور خطاب کردی.
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    54 5
    ماهیت افراد تغییری نمی کند مثل پورازغدی
  • هامون IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    59 5
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • علیرضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    59 7
    باز هم خداروشکر افرادی هستند که اینچنین زیبا متن مینویسند
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    11 91
    نویسنده متن پاشو از گلیمش بیشتر دراز کرده. از کسانی دفاع میکنی که وقتی خارجی ها( غربی ها) رو میدیدند تا بناگوش لب و لوچشون باز میشد نگو بخاطر ایران بوده که مرغ پخته خندش میگیره
    • سعید IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      47 5
      منظورت ذوالنوری بود که با سفیر انگلستان دیدار کرد دهنش از کف تا سقف باز شده بود دیگه؟! یا دولت رئیسی که صد بار گفت آماده مذاکره ایم اروپایی‌ها گفتن ما علاقه ای به مذاکره با شما نداریم؟! کدوم شون؟! دقیق بگو
    • کیان IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      19 0
      شاید هم منظورشون اصولگراهای مجلس هست که صف کشیده بودن واسه سلفی گرفتن با موگرینی. (با تصور اینکه مردم دنیا این سطح از عقب موندگی رو دیده باشن احساس حقارت میکنم)
    • صادق IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      4 7
      آقا سعید بالاخره دولت شهید رئیسی دنبال مذاکرات بود یا طبق ادعاهای همین خبرآنلاین فرصت تعامل با غرب رو عمدا(به خاطر شرق گرایی ادعایی) از دست داد. نمیشه که همزمان هم برای عدم مذاکره هم علاقه مندی مذاکره با غرب نقدش کنین!
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    52 4
    قلمت طلا
  • ابوالقضل US ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    42 7
    من همیشه به صبحت ایشان زیاد علاقه داشتم اما از توهین به افرادی که سال های در مسند وبا رای ۲۴میلیون مردم اهانت کرد ذات حقیقی خودش را پنهان کرده بود برملا ساخت
  • یا زهرا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    7 41
    وای که آقای نویسنده خودتون رو به خواب زدین ،وای که خدا تو اتفاقات اخیر جواب خیلی ها رو تو دنیا داد ولی خواب زده ها رو نمیشه بیدار کرد
    • کیان IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      5 0
      یکی این بنده خدا رو ری استارت کنه. Bad sector Error....Referred to fictitious sources Please þĝ from safe drive
  • معصومه IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    40 3
    آخي دلم خنك شد آنچه كه لايقش بود و حقيقت داشت نثارش كرديد .اين كي استاد اخلاق و فقه و ............ بوده است اين كه داستان گو است
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    20 3
    سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست قیمت سنگ بیفزاید و زر کم نشود
    • کیان IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      6 0
      البته درستش اینه که "قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود" "سعدی"
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    13 3
    احسنت
  • مام IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    17 2
    البته ناگفته نمانه آنچه ما دیدیم وخواندیم ایشان وزیر امور خارجه را به اسب آبی تشبیه کردند که صد البته کادرستی نبوده ونیست
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    31 4
    جالبه اقای ازعدی دیپلم داره اما انچنان دکتر ازغدی می گویند انگار دکترای اکسفورد داره
  • کاهدی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    15 3
    سلام. ممنونم. برقرار باشید.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    20 4
    مملکت که از بخت بد ما مردم همه کارش این ها هستن
  • جوانمردقصاب IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    12 4
    همه شما داخل یک سیخ کباب جادارید و روی یک منقل مینشینید و از یک جا برشته میشوید ،فقط افرادی اول سیخ وعده ای وسط و بقیه آخر سیخ هستید در هر صورت خاین به وطن و منافع مردم هستید و این جنگ زرگری دیگر جواب نمی دهد
  • حسن برهانی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    19 4
    حرف دل مرا زدید ممنونم
  • سحر IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    7 33
    اولا منظورش روحانی نبود گفت وزیر امورخارجه دوما خوب کرد که گفت
    • کیان IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      15 2
      اسب آبی دوست داری؟😉
  • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    9 35
    شما اول بروید در مورد استاد پور ازغدی تحقیق کنید و سخنرانی های ایشان را گوش کنید . به عنوان کسی که از کودکی ( تقریبا 20 سال پیش ) سخنرانی های ایشان را گوش کردم و به آقای روحانی هم متاسفانه رای دادم عرض می کنم یکی از با سواد ترین اساتید حوزه اندیشه اسلامی ایشون هستند و دقیقا کجای صحبتشون اشتباه بود ؟ شما چون می فهمید استاد درست بیان کردن شروع به بزرگنمایی یک کلمه کردید تا اربابانتون ازتون راضی باشن . 1 سوال دارم . در دولت روحانی از چند نفر بابت بیان مطلب ( سخنران و خبرنگار و منتقد ) به دادگاه شکایت کردند ؟ در دولت سید خدا چند شکایت ثبت شد ؟ کاش ارزنی شرافت برای بعضی قلم به دستان وجود داشت .
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      11 1
      استاد قدرتون چرا حاظر نیست با افراد مخالفش مناظره کنه!؟ وقتی که استاد بزرگتون حتی اجازه نمیده که افراد جلوشون سوال بپرسن مشخصه که ترس داره از اینکه نتونه جواب بده! میره بالای منبر و یه عده هم که براشون سخته که فکر کنن، مخاطبش هستند، هیچ تلاشی برای به چالش کشیدن این شخص نمی کنن حین سخنرانی خب همین میشه که استادتون فکر میکنه علامه دهر هست دیگه! من هر کسی رو دیدم که خیلی ادعا داره مثل رائفی پور مثل ازغندی مثل عباسی، هیچ کدومشون جرات مناظره کردن با مخالف هاشون رو ندارند!
    • سعید IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      13 2
      سید خدا با کی رقابت کرد رئیس جمهور شد؟ الان صادق زیبا کلام چرا تو زندانه؟ اونهمه استاد دانشگاه رو کدوم دولت اخراج کرده؟ خاتمی که اینهمه اذیتش کردین سید خدا نبود؟ سید شیطان بود؟!
  • مهدی دهقانی دشت آبی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    14 4
    احسنت احسنت احسنت .استاداخلاق بی اخلاق
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    11 2
    سلام حرمت انسانی آدمها بالاترین اولویت است. اگر به رفتار کسی انتقادی داریم باید مودبانه ابراز کنیم مودبانه بنویسیم. لذا صحبتهای متنسب به نویسنده و آن شخص مخاطب اش را اصلا در شان رفتار یک انسان فرهیخته نمیبینم. احتراما
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    5 10
    لقب بز بز قندی چطور است در برابر اسب ابی
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    20 5
    برای تفاوت آدمها در نظام همین بس. که الان امثال منتقدینی دلسوز و باسواد و تحصیلکرده ای چون زیباکلام تا یک کلمه حرف میزنند یه راست می رند زندان! امثال بیسوادهایی چون ازغدی و رائفی پور هرچی دهنشون گشادتر محبوبیتشون بیشتر!! ایشون غیر از روحانی پارسال هم کلی توهین به وزیر علوم کرد ادمی که بسیار فرهیخته است و اون همه پابلیش سطح بالا داره!!
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    16 3
    معلومه استندآپ کمدی سخنرانی انتظار بالاییه که ازش دارید.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    4 3
    تکبیر
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    17 4
    همین این اتفاقات نشان میدهد که تاریخ انقضای خیلی ها فرا رسیده
  • ارشاد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    8 27
    احسنت به آقای رحیم پور از قدیم گفتن حرف و بندازی صاحبش بر میداره. اونا وقتی امیر هم بودند ازت شکایت کردند هیچ کاری هم نتونستن انجام بدهند.خودشون همه و بی شناسنامه خطاب میکردند این دهنش بسته بود حرفی نمی‌زند اما حالا زبونش دراز شده. آقای رحیم پور 👏🏼
  • DE ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    24 5
    چنین سخنرانانی در شان مردم ایران نیستند به خدا
    • شهرام IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      8 2
      آقای ازغندی دقیقا مصداق نان به نرخ روز خور میباشد--ایشون اولا یک جمله انگلیسی رو نمیتونه بفهمه و ترجمه کنه؛از کجا میدونه که بین آقای ظریف و کری چه جمله ای رد وبدل شد که لبخند زدن-لابد باید اونجا سینه میزد و گریه میکرد--تو مملکت ما آدمای حراف که فقط پول زبان بازی و تملق رو میخورن باید هم به این شکل باشه که شخص ازغندی بیاد و راحت شخص تحصیلکرده و سیاست مدار قهاری رو بهش توهین کنه و صدا وسیمای میلی هم طبق روال واز خدا خواسته اونو پخش کنه--برجام را هم کاسبان تحریم و همین افراد کوته فکری که فکر میکنن با حرف مفت وحرافی میشه کشور و صنعت واقتصاد را چرخاند به سر و سینه زدن که وای وای وای برجام ما رو بدبخت میکنه واز این قبیل و آنرا قبح کردند--
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    6 3
    شما با این گونه سخن گفتن آن هم در مقام استاد اخلاق و ادب و فقه و فلسفه و حکمت و علوم سیاسی و جامعه شناسی!!!!!!!!! فقط یک دیپلمه مقام دار هستش.
  • حمید US ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    3 13
    تو که از او بی تربیت تری نه احترام سنش را گرفتی نه برای حرف خودت احترام قائل هستی .جواب بدی را با بدی میدهی اگر عقده ای نبودی اینجوری صحبت میکردی.روحانی جای دفاع ندارد
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    9 2
    استند آپ کمدی در حد مکس امینی
  • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    5 10
    نوش جونتون همه حرف ها اقای رحیم پور ازغدی،حق مسلمتان بود.
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    5 14
    جناب موسوس خود شما که هستید که از نفس نفیس استاد حرف می‌زنید بیشتر شبیه یک بیمار هستید که از درون انسانها سخن میرانید آیا حرف جناب ازغدی جز حقیقت ضبط شده و مستند چیز دیگری بود که امثال شما جانبداران دولت قبلی را آزرده خاطر ساخته
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    11 3
    به نظر م این جور که اگر روحانی یا ظریف یا جهانگیری ویا هر کس دیگه ای از دولت قبل مرتکب خلافی شده ومدرکی محکمه پسندی وجود داره خوب محاکمه کنید وگرنه چرا حرف مفت میزنید بعد از گذشت سه سال که حالا هر ..... می آید ویه چیزی میگه
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    9 17
    جناب ادیب معظم آقای موسوی دوباره دست به قلم شده اند. کاری به رانتی که دراختیارتان است ندارم، نوش جانتان. نوشته اید "...قط اغراض شخصی تان را فریاد می زنید. فریادهایی که بوی کینه و نفرت و حقد و حسد و دیگر مشکلاتی که ریشه در نفس نفیس شما دارند از آن بلند است." خوب برادر هنرمند شما مروری بر تراوشات ادبیتان در همین سایت وزین بیاندازید تا مصداق اصلی همین جمله را که به دیگری حواله میدهید بیابید. ادامه داده اید"...به آدم های نجیبی بد و بیراه می گویید" آدم نجیب منظورتان جناب روحانی است؟ نفرمایید بزرگوار، قدری یواش تر، به این زودی خود را لو ندهید، هنوز با شما کارها دارند.
  • علیرضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    11 2
    درود بر جناب موسوی،،
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    10 2
    بسیار عالی بود. خداوند خیرتان دهد. اگر همه فعالان عرصه سیاست و فرهنگ و اجتماع به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر عمل می‌کردند و در بدو بروز انحراف خطاها را تذکر می‌دادند، امروز به این نقطه نمی‌رسیدیم که...
  • رضا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    12 3
    به امام حسین نابودش کردی سید ! من اگه جای اون باشم برای همیشه با تریبون وداع میکردم !
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    12 5
    چقد جگرم خنک شد جناب موسوی احسنت و تشکر از متن بسیار زیبا و بجایتان .جواب رندانه و ادبیات پسند و هنرمندانه شما برای این قوم بداخلاق و کج اندیش لازم بود.وای بر ما که اینها نام استاد و روشنفکرو مفسر نهج البلاغه رو یدک میکشند .بخشی از متن که خصوصیات ظاهری رو توصیف کرده اید باید طلا گرفت (فقط بدلیل تمسخر ظریف و روحانی شمه ای بایست نشان داده میشد تا حساب کار دستشان بیاید وگرنه همه به مذموم بودن اینکار اگاهند
  • آزاده IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    11 6
    درود بر شما. آزاده مردی هستی که جواب دندان شکن به این ازغدی داده اید. مرحبا به شرفتان
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    10 8
    این آقا که اسم استاد رو بهش میچسبونن آدم و یاد هالک ایرانی میندازه قبل از حضور بر روی رینگ ، هر چند یحتمل می‌دونه که در صحنه تبادل آراء و نظرات بازندست همیشه متکلم وحده بوده و هیچ بحث و مناظره علمی از ایشون سراغ نداریم و اشکالی هم نیست سالهاست دست خالیشون برا همه رو شده.