کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم کشورمان پس از ناکامی از صعود به مرحله نهایی بازی‌های آسیایی گفت: «من بدشانس ترین کشتی‌گیر این بازی‌ها بودم که برای فینالیست شدن با بدترین قرعه روبه‌رو شدم.»

فردین معصومی گفت: «چه قرعه‌ای می تواند بدترین از این باشد که در مرحله مقدماتی بازی‌ها که تعیین کننده فینالیست‌ها هم است، با قرعه‌ای مانند "آرتور تایمازوف" روبه‌رو شوی که دارنده چهار مدال طلای جهانی و المپیک است. قدرت این کشتی گیر ازبکستانی بر هیچ کس پوشیده نیست. من در فینال بازی‌های آسیایی دوحه هم مقابل همین کشتی گیر شکست خوردم اما از شانس بد این بار حریفم در مرحله مقدماتی شد.»

او ادامه داد: «تمام تلاشم را کردم تا پیروز این میدان باشم. الان هم نمی دانم چه باید بگویم چون به نظرم بدشانس‌ترین کشتی گیر بودم که با بدترین قرعه روبرو شدم.»

این کشتی گیر در خصوص ادامه دیدارهای خود برای کسب مدال برنز گفت: «مدال طلا و نقره را که از دست دادم. چاره‌ای ندارم که به حداقل مدال بسنده کنم. به هر حال باید پیروز شوم تا صاحب این مدال شوم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميرزايي IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
    0 1
    قرعه بد بود ، تشك كشتي ليز بود ، سرو صدا تو سالن زياد بود و .....برادر من شما اگه براي مدال طلا رفتي كه بايد همه حريفانت را شكست بدي ديگه. مرحله اول و مرحله دوم ندارد كه .اين چه جور توجيه كردن است؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
    0 1
    مردحسابی رفته بودی مسابقه دیگه پس میخواستی ابروبادومه وخورشید وفلک طالع خوش یمن طلایی برات بزنن؟.