عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ حمایت از دین و ولایتمداری را از مهم ترین پیام های حادثه عاشورا عنوان کرد و گفت: بهترین درسی که می توانیم از حادثه عاشورا بگیریم این است که به تاکیدات و بیانات ائمه و امام حسین(ع) عمل کنیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رسا، آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در شب تاسوعای حسینی در جمع عزاداران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با بیان اینکه‌ آینده هر کشوری به جوانان آن بستگی دارد، بیان داشت: اگر جنبه های دینی نسل جوان تقویت شود، امید است در سالیان آینده جامعه متدینی داشته باشیم، عکس این مساله نیز صادق است. 

آیت الله استادی تصریح کرد: نهادهای مختلفی در این راستا مسؤولیت دارند و خوشبختانه اقداماتی هم انجام شده و می شود، ولی کافی نیست و با توجه به توطئه های دشمنان برای گمراه کردن نسل جوان همه باید به مسؤولیت های خود آشنا بوده و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه انسان باید مراقب خود باشد تا دین از ناحیه او آسیب نبیند، خاطرنشان کرد:‌ مسیر و روش، رفتار و گفتار ما باید به گونه ای باشد که در راستای حمایت از دین و نظام اسلامی قرار گیرد. 

وی گفت: امروز هم اگر افرادی حرف هایی بزنند و یا کاری بکنند که نظام اسلامی تضعیف شود، دانسته یا نادانسته قدمی برداشته اند که به ضرر دین تمام می شود. 

آیت الله استادی تاکید کرد:‌ ما باید در گفته ها، رفتار و قضاوت هایمان به خوبی عمل و دقت کنیم و مراقب عواقب و تبعات سخنان مان باشیم. 

وی افزود:‌ انسان باید با بصیرت و هوشیاری به فکر افزایش علم در دایره دین و نظام اسلامی باشد و در راستای خدمت به اسلام و انقلاب گام بردارد و فعالیت کند.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد دل شکسته IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
    0 0
    همه عزاداران حسيني بايد اين حقيقت تابناک را بشناسند که حسين(ع)خود وفرزندان وخانواده خويش را فدا نمود تا درمقابل انحرافات يزيدودرباريانش از دين راستين خدا دفاع وحمايت کرده وارزش دین رابه جهانیان معرفی نموده باشد.
  • محمد دل شکسته IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
    0 0
    ادامه عزاداران حسینی: عزاداران حسيني در هر زمان ومکان موظفند از خود واطرافيان خويش بپرسند ما که شعار حسيني بودن را هميشه سرمي دهيم در پاسخ صميمانه به اين فداکاري بزرگ تاريخ ، خود بادين وبراي دين چه کرده ايم؟! ومي بايد با مسئوليت به سئوال خويش پاسخ دهند ويقين کنند در محضر خداوند نيز چنين سئوالي از آنان خواهد شد وحساب وکتابي در اين زمينه خواهد بود .
  • سید IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
    0 0
    کار مملکت به جایی رسیده که پس از مزاسم روز عاشورا در امام زاده علی اکبر چیذر فردی در بیرون مراسم گویی با هماهنگی کامل علیه رییس قوه ی قضاییه شبنامه پخش می کند و نامه ای که به واسطه ی آن وبلاگ یک جوان فیلتر شده را به دست مردم می دهد
  • محمد دل شکسته IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۶
    0 0
    در گفتن این که درباره ی مطلب فوق ومطالبی دیگر هیچ نظری به ثبت نرسیده است ؛ شما واقعیتهارا به قصد وارونه جلوه می دهید زیرا خود این جانب بارها وحتی دیروز وامروز چند نظر تحلیلی بی شائبه فرستادم وثبت آن بصورت آنلاین تاکید شد ولی شما همین ادعای : هیچ نظری به ثبت نرسیده است را پس از آن تکرار کردید.