۰ نفر
۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۵:۳۵

جمهوری اسلامی: رهبر گروه اخوان المسلمین مصر از به کارگیری تمام ابزارها برای مقابله با نظام سیاسی این کشور و مجلس خلق این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، "محمد بدیع" گفت: اخوان المسلمین از همه شیوه‌ها علیه مجلس استفاده خواهد کرد زیرا این مجلس نماینده واقعی مردم نیست.

وی افزود: در نبود مخالفان در مجلس خلق مصر ما به خیابانها روی می‌آوریم زیرا این حق مردم مصر است و ما هم بخشی از جامعه هستیم.

بدیع تصریح کرد: از همه ابزارهای مسالمت آمیز برای انحلال این مجلس استفاد خواهیم کرد و همگام با دیگر گروههای مخالف به شیوه‌های قانونی و مردمی به آن اعتراض خواهیم کرد.

رهبر اخوان المسلمین ادامه داد: این انتخابات همراه با تقلب نبود بلکه تقلب آمیخته با انتخابات بود. این مجلس وجهه مصر را تخریب می‌کند و قوانینی که به مصلحت کشور نیست وضع می‌کند.

وی درباره احتمال شورش مدنی بوسیله این گروه گفت: درحال حاضر این موضوع در برنامه ما جای ندارد اما فعالیتهای اعتراض آمیز ما گسترش پیدا خواهد کرد.
شایان ذکر است که درانتخابات اخیر مجلس خلق مصر گروه اخوان المسلمین بر خلاف دوره قبل این مجلس، نتوانست برنده‌ای در مرحله اول داشته باشد و دور دوم انتخابات را نیز تحریم کرد.161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =