سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با قطر تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، عربستان و قطر را از شانس های قهرمانی جام ملتهای آسیا 2011 دانست.

افشین قطبی که به همراه ابراهیم میرزاپور در محل مرکز اصلی خبری جام ملتهای آسیا در ورزشگاه خلیفه دوحه شرکت کرده بود، در این زمینه گفت:« البته معمولا در این گونه مسابقات تیم یا تیم هایی که انتظار درخشش آنها نمی رود، می درخشند و به مراحل بالا می رسند. مثل عراق که در دوره قبلی قهرمان شد.»
قطبی ضمن تبریک کسب میزبانی مسابقات جام جهانی 2022 به قطری ها در ادامه درباره گروهی که ایران در جام ملتهای آسیا قرار گرفته، گفت:« همه گروهها سخت است بویژه گروه ما اما هدف ما قهرمانی در این مسابقات است و دیدارهای تدارکاتی که در این اردو داریم ازجمله مسابقه امروز با قطر، در راه رسیدن به این هدف است.»
در این مصاحبه میرزاپور نیز به چند سوال خبرنگاران پاسخ داد. ازجمله وی درباره بهترین مهاجمان تیم های آسیایی از دیدگاه خودش گفت:« من بعنوان یک دروازه بان از هیچ مهاجمی ترس ندارم. البته تیم های آسیایی مهاجمان خوبی دارند اما معمولا در هر دوره از مسابقات چهره های جدید هم ظهور می کنند که نمی توان از هم اکنون پیش بینی کرد.»

 

151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای قطبی واقعا چشم بسته غیب میگویند مگه غیر از اینها تیم دیگه ای میخواد قهرمان آسیابشه
  • سعيد IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    من ميگم ميرزاپوراسم دوتاازمهاجماي خوب آسياروهم نميدونسته كه اينجوري جواب داده و مبهم حرف زد.ميگي نه؟ خبرآنلاين زنگ بزن بپرس ازش.
  • بابلی ریکا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا اینقدر دنبال حاشیه هستید علت اینکه روزنامها به مسائل حاشیه می پردازند چیست ، همه با هم برای سربلندی تیم ملی کشور عزیزمان دعا کنیم تا در آسیا قهرمان شده تا پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز در بیاید انشاءالله.
  • بدون نام US ۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    بله غيب ميگويند، دوره قبل كي فكر ميكرد عراق قهرمان بشه ؟!