رئیس پلیس تهران خبر داد: پایان فعالیت دلالان ارز و سکه پایتخت

ایسنا نوشت: رییس پلیس پایتخت از پایان کار دلالان سکه و ارز در خیابان های منوچهری، فردوسی و چهارراه استانبول خبر داد.

سردار حسین رحیمی  با بیان این مطلب در حاشیه اجرای نوزدهمین مرحله از طرح رعد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پایان کار دلالان خیابانی ارز و سکه است، چراکه با اقدامات پلیس پس از ۳۰ سال دلالان از چهار راه استانبول، خیابان منوچهری و فردوسی جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح برخورد با دلالان سکه و ارز بیش از ۴۰۰ نفر از این افراد توسط پلیس دستگیر شدند، گفت: از این تعداد ۹۳ نفر از دلالان که حساب‌های نجومی هم داشتند به زندان افتاده اند و البته اقدامات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری دلالان ارز

رییس پلیس پایتخت با اشاره به نظارت پلیس بر صرافی ها نیز گفت: در چند روز گذشته ۶۰ صرافی غیرمجاز و فاقد مجوز از سوی بانک مرکزی به پلیس معرفی شده است، ما چند روز به این صرافی ها مهلت دادیم تا نسبت به دریافت مجوز های لازم اقدام کنند و در غیر اینصورت با این صرافی ها برخورد خواهیم کرد. البته بیش از ۱۵۰ صرافی نیز مجاز هستند که پلیس از فعالیت های آنها حمایت می کند.

به گفته رحیمی ، در روزهای اخیر چهار باند جعل ارزهای خارجی نیز شناسایی و از سوی پلیس منهدم شده اند.

۱۷۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    نوبت دلالان مسکنه
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    همش فقط حرف،همین الان برو فردوسی همون افرادی که از سالها قبل بودن هنوز هم هستند!!!
  • GB ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    صرافی چه قدر به هر نفر میدهد مثلا ۲۰۰۰ دلار در سال طرف بیشتر بخواهد برود چه کند؟ مسوول فدراسیون کشتی یک بار در رادیو جوان میگفت برای هزینه سفر خارجی تیم ملی کشتی رفته در بازار ازاد ارز تهیه کرده یا واقعا برای واردات ایا سامانه نیما همه را پوشش میدهد؟ دلال یک واسطه است منتهی کار تاجر و بازرگان را راه می اندازه. این کارها باعث افزایش قیمت خواهد شد.