​راهداران از ابتدای زمستان عازم محورهای استان می‌شوند

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت:همزمان با روز راهداری ۱۲۰ اکیپ راهداری زمستانی عازم محورها وگردنه های برفگیر استان می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی با تبریک ۲۶ آذر ماه روز حمل ونقل ورانندگان و ۱ دی ماه روز راهداری ،از تلاش ها و زحمات راهداران و رانندگان سخت کوش استان قدردانی کرد و افزود:۲۶ آذر ماه یادآور رشادت و ولایت پذیری رانندگان در سال ۶۲است که به فرمان امام لبیک گفته ودر کنار سایر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در خدمت مردم و کشور بودند.

وی از آمادگی ۲۵۰دستگاه ماشین آلات و ۴۵۸ نیروی انسانی برای انجام عملیات زمستانی از یک دی ماه تا ۲۰فروردین در ۱۲راهدارخانه ثابت و سیار استان خبرداد و افزود:۱۵هزار تن نمک نیزبرای انجام عملیات برفروبی در زمستان خریداری و در راهدارخانه ها انبار شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان نگهداری راه هاست اظهار کرد: در این زمینه اقدامات خوبی از قبیل ایجاد روشنایی ،نصب گاردریل وخط کشی انجام شده است واین برنامه ها با جدیت تمام ادامه دارد.

عضو شورای ترافیک استان گفت:۱۵۶کیلومتر از جاده های استان مجهز به سیستم روشنایی است و از این نظر اردبیل جزوه استان های برتر کشور محسوب می شود.

عضو شورای اداری استان حذف نقاط حادثه خیزرا از اولویت های اساسی  اداره کل راهداری عنوان کرد واظهار داشت : ۱۰۵نقطه حادثه خیز موجوداستان به ۲۵مورد رسیده است  واز این تعداد نیز نقاط حادثه خیز تقاطع بناماران ،انبار شرکت نفت، سه راه سیاب وگیلارلو در حال احداث است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همچنین از توزیع ۶هزار و۵۰۰حلقه لاستیک بین رانندگان استان خبرداد و تصریح کرد:۲هزار و۲۰۰دستگاه ازدرخواست کنندگان لاستیک باقی مانده که به ترتیب اولویت در مراحل بعدی توزیع می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =