امام جمعه ساری: دشمنان با ترویج بی‌حجابی مقدمات براندازی نظام را برنامه‌ریزی می‌کنند

ایرنا نوشت: امام جمعه موقت ساری با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی، گفت: باید همه مسئولان و مردم مبارزه با بد حجابی و بی حجابی را در سرلوحه امور خویش قرار دهند.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: کشف حجاب توسط رضاشاه یک اقدام ضد اسلامی و ضد انسانی بود و او با این کار قصد داشت فرهنگ استبداد و استعمار را در کشور ساری و جاری کند و حکومت سکولار و لائیک را بنیان بگذارد. ادامه این اقدام با همین اهداف همچنان از جانب دشمنان ادامه دارد و قصد دارند بی بند و باری را جایگزین توحید و یکتاپرستی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دشمنان برای رخنه در اعتقادات و باورهای فرزندانمان توطئه های گوناگونی دارند و قصد دارند از این طریق بویژه با بی حجابی مقدمات براندازی نظام الهی را برنامه ریزی کنند. خوشبختانه بیداری و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره مانع موفقیت دشمنان شده است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که مردم در هرحالت دلبسته به روحانیت هستند، گفت: توهین شاه در یکی از جراید به ساحت امام راحل و نامیدن قیام مردم با عنوان ارتجاع سیاه و سرخ، صبر شهروندان را لبریز کرده و با اعتراضات گسترده بساط ظلم و ستم را برای همیشه از کشور برچیدند.
 

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =