واکنش مدیرعامل برج میلاد به ماجرای صداهای وحشتناک و ترک خوردن برج/ داستان‌سرایی است

مدیرعامل برج میلاد به اخبار منتشره درباره ترک خوردن این برج و شنیده شدن صداهای وحشتناک واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش‌پور مدیر عامل برج میلاد، به اخبار منتشره درباره وجود ترک در بخشی از برج میلاد و شنیدن صداهای وحشتناک در آن واکنش نشان داد و این دو موضوع را تکذیب کرد.

علی درویش پور در واکنش به خبر " شنیدن صداهای عجیب از برج میلاد " آن را داستانسرایی خواند و افزود:  برج میلاد تهران  به وسیله سیستم های هوشمند پیشرفته  پایشی، مانیتور می شود و در صورت مشاهده هر مشکلی، در کوتاهترین زمان برطرف می شود.

وی ادامه داد: بدیهی است هر سازه ای پس از ساخت و در طول بهره برداری نیازمند تعمیر و نگهداری است که این فرایند ، در مجموعه برج میلاد با تیمی متشکل از ۲۰۰ نفر متخصص اجرایی و نظارتی در دست اجراست.

درویش پور تصریح کرد: با توجه به حساسیت مجموعه برج میلاد و خاص بودن آن در کشور برخی از این موارد جزئی بعضا در رسانه ها به صورتی بیان می شود که موجبات نگرانی را بر می انگیزد. این درحالی است که کلیه اقدامات لازم جهت پایش سلامت ، تعمیر ونگهداری عوامل سازه ای و تاسیساتی بر اساس ضوابط معتبرترین استانداردهای بین المللی صورت می پذیرد و جا برای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از علیپور معان فنی و نگهداشت برج میلاد نوشت:  «چندی پیش می‌گفتند از آسمان صدای عجیبی شنیده شد و فردی هم یک فیلم گرفت ولی نهایتا مشخص نشد منشاء آن چه بود است. صدایی که در برج شنیده شده هم تنها یک‌بار رخ داده و یکی از کارگران قسمت آشپرخانه آن را اعلام کرد، شاید این صدا صدای افتادن یک قابلمه بوده است!

وی همچنین درمورد ترک برداشتن بخشی از دیواره‌های پارکینگ این سازه گفت: حرکت و زاویه ترک ایجاد شده مهم است، ظاهر برخی ترک‌ها ممکن است خطرناک باشد، ترک‌های پارکینگ نیز مقاوم‌سازی شده و هیچ ارتباطی با سازه برج ندارد.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
    10 0
    صداي غرش انسانهاي ستمديده است
  • مانی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
    11 0
    صدای افتادن یک قابلمه ؟؟؟!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
    2 0
    موقع بتون ریزیش بودم بتونش خیلی مشکل داره چندین بار تایید نشد ولی استفاده شد
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
    1 1
    هيچ كاخي كه اه و ناله تهي دستي پشت ان باشد سرپا باقي نخواهد ماند ويران ميشود ميلاد نماد اشرافي گري