انتقاد جدی رییس سازمان نظام پزشکی خرم‌آباد از طرح پیشنهادی شورای عالی استان‌ها/ طرحی غیرمنطقی و تورم‌زا

رییس سازمام نظام پزشکی خرم اباد از طرح تغییر کاربری مطب پزشکان در پی طرح پیشنهادی شورای عالی استانها به مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر علاالدین شیخی در جلسه هم اندیشی با نماینده مردم خرم اباد در مجلس شورای اسلامی که در کانون وکلای دادگستری لرستان برگزار شد با انتقاد از طرح پیشنهادی شورای عالی استانها مبنی بر حذف تبصره بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها آن را غیرمنطقی و تورم زا دانست.

دکتر شیخی گفت: مشکل اصلی شهرداری ها اینست که درامد پایدار برای خود ایجاد نمی کنند و در این طرح یک طرفه منافع شهرداری ها لحاظ شده و در ان توجهی به وضعیت مشاغل مورد هدف نشده است .

 وی افزود: طرح پیشنهادی شورای عالی استانها ( تغییر کاربری دفاتر و مطب ها به تجاری)  اگر به قصد اصلاح تهیه شده که باید گفت متاسفانه ضد اصلاح است و بجز ایجاد چالش برای  پزشکان .وکلا.خبرنگاران .مهندسین و سردفتران که بخش زیادی از جامعه را تشکیل می دهند نمی تواند اثار دیگری بهمراه داشته باشد.

۲۰۰۰ پزشک در حال خدمت رسانی به بیماران هستند

رییس شورای صنفی هماهنگی نظام پزشکی استان  اظهار داشت: در سطح استان ۲۰۰۰ پزشک در حال خدمت رسانی به بیماران هستند که هر کدام از همکاران بزرگوار در مطب های خود برای چندین نفر شغل ایجاد نمودند و نقش بسزایی در اشتغال افرینی و اقتصاد خانواده ها ایفا می نمایند بنابراین ضرورت حمایت و تقویت این قشر فعال جدی و مهم است .

دکتر شیخی تصریح کرد: شهرداری ها بایستی با اجرای طرحهای مشارکتی و درامد زا درامدهای پایدار و منطقی ایجاد نمایند اما در صورت تصویب این طرح قطعا نرخ اجاره بها. نرخ تعرفه ها و ویزیت پزشکان افزایش بی رویه ای خواهد داشت که منجر به تحمیل هزینه های اضافه و هنگفت به پزشکان و مردم میشود که در جامعه تورم غیرمنطقی بوجود می اید .

رییس سازمان نظام پزشکی خرم اباد با اشاره به نقش موثر وکلای ملت در بهارستان  این طرح گفت: انتظار داریم جناب دکتر بیرانوند نماینده خرم اباد و چگنی در مجلس با جدیت پیگیر این موضوع  بوده و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نماینده های سایر استانها اراده ای قوی در به سرانجام نرسیدن طرح شورای عالی استانها شکل بگیرد .

شیخی در پایان گفت: این موضوع به یک مطالبه عمومی پزشکان وکلا و خبرنگاران.مهندسین و سردفتران تبدیل شده و بطور جد خواهان منتفی نمودن ان در صحن مجلس هستیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =