کشف ۱۷ انبار احتکار کالا در شهرستان فردیس

مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرستان فردیس گفت: بیش از ۹ هزار مورد از صنوف مختلف این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرآنلاین، یوسف فتح آبادی در همایش سالانه اتحادیه عکاسان، چاپ و نشر و تزئینات شهرستان فردیس با بیان اینکه از ابتدای سالجاری، ۹ هزار و ۷۰۴ مورد بازرسی از صنوف مختلف این شهرستان فردیس صورت گرفته است، اظهار داشت: در جریان این بازرسی ها ۸۶۶ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردیس ارجاع شد.

وی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، از ابتدای بهمن ماه امسال طرح ویژه نظارتی نوروز به اجرا گذاشته شده و ماموران بازرسی و نظارت شهرستان فردیس در دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارند.

این مسئول افزود: چندی پیش در روزهایی که بازار با التهاب و نوسان قیمت مواجه شده بود، عوامل بازرسی و نظارت موفق به کشف ۱۷ انبار احتکار کالاهای مختلف در این شهرستان شدند که پرونده این تخلفات محرز، جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردیس ارجاع شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف شهرستان فردیس با تاکید بر تشدید بازرسی ها و نظارت ها با توجه به نزدیک شدن عید نوروز، از واحدهای صنفی شهرستان فردیس خواست با رعایت دقیق قوانین، درج اتیکت اجناس و سود مجاز، علاوه بر حفظ وحدت، دوستی و برادری، همگان برای عبور از این برهه زمانی که کم و بیش در بازار التهاب وجود دارد، تلاش کنند.

لازم به ذکر است این همایش با حضور شماری از مسئولان اصناف فردیس با محوریت معرفی نامزدهای دور جدید انتخابات اتحادیه عکاسان، چاپ و نشر و تزئینات این شهرستان و ارائه راهکارها و بررسی مسایل  و مشکلات این اتحادیه برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =