مدیر عامل برق لرستان : کاهش ضعف ولتاژ ۶۰۰۰مشترک با احداث ۳۰ کیلومتر خط فشار متوسط

شرکت توزیع برق لرستان با افزایش سطح رفاهیات و پیشرفت تکنولوژی و برابری تقریبی خانوارهای روستایی و شهری در میزان استفاده از تجهیزات و وسایل برقی و به طبع آن مصرف انرژی به طرز چشمگیری افزایش یافته و از طرفی ساخت و سازهای اصولی و غیر اصولی و گسترش شهرها و روستاها نیز دلیلی برای توسعه و تقویت شبکه های برق گردیده است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فریدون خودنیا در این رابطه گفت : افزایش مصرف انرژی، شرکت های توزیع را با چالش بزرگی روبرو کرده است و طبیعتأ بایستی تمامی شبکه ها و ترانس ها تقویت گردند تا انتظارات مردم برآورده شود. فریدون خودنیا اظهار داشت  تعداد زیادی از مشترکان مناطق خاوه جنوبی و شمالی و چواری از توابع شهرستان نورآباد به دلیل افزایش مصرف انرژی با مشکل ضعف ولتاژ مواجه شده بودند که با بررسی های انجام شده و مهندسی و برنامه ریزی در صدد احداث یک خط جدید به طول ۳۰ کیلومتر برای تقویت انرژی تحویلی به مشترکین فوق برآییم.

    مدیر عامل برق لرستان گفت با توجه به بازدیدها و بررسی ها کوتاه ترین مسیر از پست ۲۳۰ کیلو ولت گرین تا مناطق یاد شده را در میان کوهها و صخره ها و مناطق صعب العبور به طول ۳۰ کیلومتر طراحی و احداث نمودیم. وی گفت موانعی بر سر راه احداث شبکه فوق وجود داشت که از جمله می توان به وجود معارضان کشاورزی منطقه اشاره نمود. خودنیا گفت اخذ مجوز از اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز از اقداماتی بود که برای احداث این خط کسب شد.

صرف ۳ میلیارد تومان اعتبار جهت احداث شبکه

  در ادامه مهندس فخرالدین حسن پوریان مدیریت توزیع برق شهرستان نورآباد مشخصات پروژه را عنوان و ابراز داشت برای احداث شبکه فوق ۳ میلیارد تومان هزینه گردیده که افزایش پایداری شبکه های برق مناطق ذکر شده را بدنبال داشت.

    مهندس حسن پوریان افزود مدت زمان اجرای پروژه ۴ ماه تعیین و اجرایی گردید که در صورت عدم وجود معارضین این مدت قطعأ کاهش می یافت. مدیر توزیع برق نورآباد در ادامه کاهش ضعف ولتاژ مناطق یاد شده، افزایش پایدار شبکه های مسیر فوق، افزایش قابلیت پدافند غیر عامل و انرژی تحویلی مطمئن به مشترکین را از نتایج اجرای پروژه، دانست و گفت خوشبختانه افزایش میزان رضایتمندی حدود ۶ هزار خانوار روستایی در این مناطق از بهترین دستاوردهای اجرای طرح می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =