دعوت پنج بازیکن از استان کرمان به تورنمنت زیر ۱۵ سال منتخبین سراسر کشور

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان دعوت پنج بازیکن از استان کرمان به تورنمنت زر ۱۵ سال منتخبین سراسر کشور خبر داد.

عرفان امیرخسروی ضمن اعلام این خبر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: تورنمنت زیر ۱۵ سال منتخبین به تعداد ۶۰ بازیکن از سراسر کشور از دیروز آغاز شده و تا ۱۸ بهمن در مرکز ملی فوتبال ایران، استان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: سجاد گل‌محمدی، امیرعلی محسنی، علیرضا عباس‌نژاد، محمدعلی دادخدازاده و حمیدرضا عرب‌زرندی از استان کرمان به این تورنمنت فراخوانده شده‌اند.

امیرخسروی با بیان این که باید نگاه ویژه دکتر قرایی به فوتبال پایه و رده‌های سنی را ستود، تصریح کرد: استعدادیابی و پرورش استعدادها در سنین مختلف یکی از اهداف مهم و استراتژیک مدیریت هیئت فوتبال استان است و ما در این هیئت به دنبال توسعه استعدادیابی در تمامی رده های سنی خواهیم بود و گرفتن پنج میزبانی که همگی مربوط به رده‌های سنی پایه هستند، خاصل همین نگاه و توجه است.

وی ادامه داد: آقای امید گرامی به نمایندگی از کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان و علی‌محمد زحمتکشان هم به عنوان مربی استعدادیابی منطقه ۹ در این تورنمنت حضور خواهد یافت.

امیرخسروی کرمان را استانی با استعداد در فوتبال برشمرد و بیان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که در کمیته جوانان و استعادایابی تدوین شده است و با توجه به اهمیتی که دکتر قرایی برای این حوزه قائل هستند، در آینده قطعا اخبار بهتری از فوتبال پایه منتشر خواهد شد.

وی در پایان گفت: جا دارد از آقای دکتر قرایی به جهت توجه بیش از اندازه به فوتبال پایه و استعدادیابی تشکر ویژه داشته باشم و همچنین باید از آقای میرزاحسینی، حاج‌اکبری، زحمتکشان، گرامی، خداترس، خلیلی و... سپاس خاص داشته باشم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =