دستگیری ۳ سارق موبایل‌قاپ حرفه‌ای هوندا سوار

مهر نوشت: رئیس کلانتری شهر ری از دستگیری ۳ موبایل قاپ حرفه ای با ۶۰ فقره سرقت خبر داد و گفت:سارقان با موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ سرقت می کردند.

سرهنگ پرویز حسینی فرد گفت: با وقوع چند فقره سرقت گوشی همراه توسط راکب و سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سرقت ها توسط ۲ یا ۳ موتورسوار با موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ انجام می شود و در مرحله بعدی تحقیقات پلیسی چهره سارقان شناسایی و مشخص شد که هر ۳ سارق از سارقان حرفه ای سطح کلانتری می باشند.

حسینی فرد با اشاره به افزایش گشت های انتظامی و هدفمند، تصریح کرد: گشت های انتظامی آغاز تا اینکه ماموران در ساعت ۱۸ پنجم اسفند ماه سال جاری هر سه موتور سوار را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر ۳ سارق را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری با بیان اینکه متهمان در کلانتری به ۶۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، عنوان کرد: تا کنون تعدادی از مالباختگان سارقان را شناسایی کرده اند.

حسینی فرد افزود: سارقان گوشی های همراه سرقتی را به مال خران در محدوده شوش و مولوی می فروختند ، تحقیقات پلیسی برای دستگیری مال خران ادامه دارد.

۴۲۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    موتوری زرد رنگ دیدی خبرشو بذار، گوشیمو زدن