برگزاری کارگروه تخصصی اشتغال در استان چهارمحال وبختیاری

کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و با حضور مدیران مربوط برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی  در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان برای جذب سرمایه گذاری بخش های مختلف آمادگی کامل را دارد.

وی یادآور شد: مسئولان نسبت به جذب سریع تر سهمیه استان در تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان اجرایی استان با هدف آگاهی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی نسبت به اطلاع رسانی گسترده و نشست های هم اندیشی و توجیهی با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اقدام کنند.

وی گفت: معرفی تمامی رسته ها و رشته های مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی افزود: مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دستگاه های اجرایی مرتبط و کارگزار اشتغال در چهارمحال و بختیاری برای اطلاع رسانی در حوزه جذب تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی اقدام کنند.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و تمامی مسئولان و تصمیم گیران چهارمحال و بختیاری موظفند در نشست های تصمیم گیری حاضر شوند.

عباسی تصریح کرد: در غیر این صورت مسئول مربوطه باید با دفتر استاندار هماهنگی های لازم را انجام دهد و یک معاون به عنوان نماینده تام الاختیار برای حضور در نشست ها معرفی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =