بام دوم خرم‌آباد ایجاد می‌شود/ کلنگ‌زنی راه‌اندازی ۲ جاده سلامت

معاونت عمرانی استانداری لرستان در جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد از ایجاد بام دوم خرم آباد بزودی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر احمد  مراد پور در این خصوص گفت : یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های مورد توجه ورود به سال نو و استقبال از مهمانان نوروزی بحث راه‌هاست که علیرغم تمام تلاش‌هایی که شده هنوز مشکلات زیادی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در راه‌های اصلی فرعی و منتهی به جاذبه‌های طبیعی داریم تصریح کرد: بارندگی‌های امسال و وقوع سیل مزید بر علت شده و خسارت‌های قابل‌توجهی به بار آورده است.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در ادامه افزود: در ابتدا باید جاده‌های اصلی ترمیم و لکه‌گیری شوند و تابلوها نیاز به شستشو دارند.

دکتر مرادپور اظهار داشت:  وجود متکدیان و معتادان متجاهر در سطح شهر باعث ایجاد چهره بدی شده است که بایستی این موضوع برای همیشه حل شود.

طرح بام خرم آباد به تصویب رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تشریح وضعیت بام لرستان گفت: این طرح در گذشته بدون هدف و نقشه خاصی پیگیری شده است که اخیرا با دستور استاندار اداره کل منابع طبیعی مشاوری را انتخاب و طرحی برای آن تصویب شد.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: در این راستا ۱۸ منطقه در بام شناسایی شده که امیدواریم قبل از عید با فراخوانی که داده می‌شود کار اجرایی آن‌ها به پیمانکاران با اهلیت لازم سپرده شود.

دکتر مراد پور تصریح کرد: در دو منطقه مخملکوه و در کنار مکان فرمانداری به دستور استاندار دو جاده سلامت ایجاد و بام دوم خرم آباد نیز در منطقه کلدر به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به بازدید خود از مجموعه فرهنگی تاریخی باغ گلستان در روز گذشته گفت: کارهای بسیار خوبی در مورد مرمت باشگاه افسران و ساماندهی چشمه های مجموعه در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

دکترمرادپور رودخانه خرم آباد را یکی از جاذبه های این شهر دانست و تصریح کرد: مطالعات ساماندهی این رودخانه انجام شده و در آینده با احداث ده بند بر روی رودخانه حدفاصل دریاچه کیو و شاپوری چهره شهر خرم آباد دگرگون خواهد شد.

در ابتدای این جلسه مهندس قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: کارگاه‌های عمران شهری بخصوص در مسیر ساحلی باعث ایجاد ترافیک شده که در ایام نوروز و ورود گردشگر شلوغ‌تر نیز خواهد شد و مشکلاتی به وجود خواهد آورد .

جمع آوری کارگاههای عمرانی در ایام نوروز

دبیر ستاد خدمات سفر استان افزود: در ایام نوروز کارگاه‌های عمران شهری باید جمع‌آوری و یا عرض بیشتری آزادسازی شود تا این مشکل ترافیک را نداشته باشیم.

سید امین قاسمی تصریح کرد: طی ایام نوروز تعداد زیادی گردشگر داریم که به بام خرم‌آباد می‌روند و باید خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه شود.

در این جلسه روسای کمیته های ۱۲ گانه در خصوص اقدامات انجام شده و مسائل و مشکلات موجود گزارشی ارائه کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =