از فرهاد مجیدی شکایت نمی‌کنیم/ مجیدی در جمع از مامور پلیس عذرخواهی می‌کند

مهر نوشت: جانشین فرماه ناجا گفت: تا به امروز به جمع بندی نرسیده ایم که از افرادی که به پلیس توهین کرده اند شکایت کنیم؛ البته آقای مجیدی با پلیس تماس گرفتند، عذرخواهی کردند.

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس قصد شکایت از فردی که به مأمور راهور توهین کرد را دارد یا خیر، گفت: تا به امروز به جمع بندی نرسیده ایم که از افرادی که به پلیس توهین کرده اند شکایت کنیم؛ البته آقای مجیدی با پلیس تماس گرفتند، عذرخواهی کردند و حتی حاضر هستند در جمع پلیس از آن مأمور راهور عذرخواهی کنند و دیگر اصراری بر مواردی که باعث تشویش اذهان عموم شده بود ندارد.

وی افزود: البته باید به دنبال طرح‌هایی باشیم تا از شأن پلیس و آبروی پلیس به ویژه در حین مأموریت صیانت کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    هرجور دلشون میخواد با مردم حرف میزنن ... معذرت خواهی هم باید بکنن مردم؟
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 1
    به نظرم در یک برنامه زنده باید از ملت ایران عذرخواهی کنه نه مأمور پلیس، در واقع به مردم ایران توهین کرده که قانون برای امثال من نیست برای مردم عادی و رعیته پس باید بیاد در یک برنامه تلویزیونی زنده عذرخواهی کنه از مردم، شمام دیگه شور حسینی ورتون نداره که فکر کنید خبریه که انقدر هجمه به فرهاد مجیدی شد و منفور بود شما فلانید و محبوبید و خوبید و دارید وظیفه تون رو انجام می دید همه می دونیم رفتار های ناعادلانه و بی ادبانه پلیس رو، به جای این که خودتون الگوی ادب و عدالت و احترام باشید
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    وقتی با مردم بد حرف میزنن چی همین اقا با مجیدی بد حرف میزد
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    از شان پلیس دفاع بشود؟؟؟ در برابر مردم از شان پلیس دفاع کنید؟؟؟ گریه داره اینهمه برخورد غیرمحترمانه ک پلیس با مردم میکنه چی؟ چرا ما وقتی پلیس میبینیم باید بترسیم؟ پلیس هایی ک به حریم خصوصی مردم احترام نمیذارن چی؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    ایکاش پلیس فوتبالی نبود.ایشون طرفدار لنگ بوده و عقده داشته از فرهاد خان
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    احسنت به شما سردار . همین برای مردم بس است که قانون قربانی نشد. خدا رو شکر که در راهنمایی و رانندگی همه در مقابل قانون یکسان هستند