ایجاد ۶۶ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به مشارکت ۶۲ میلیارد تومانی مردم لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون در محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: این مبلغ در سرفصل‌های مختلف صدقات، زکات، اکرام، محسنین و کمک‌های مبتنی بر نیاز به این نهاد اهداشده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به مشارکت ۶۲ میلیارد تومانی مردم لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون در محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: این مبلغ در سرفصل‌های مختلف صدقات، زکات، اکرام، محسنین، کمک‌های مبتنی بر نیاز به این نهاد اهداشده است.

وی به پرداخت وام کارگشایی به مددجویان و سایر اقشار نیازمند اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ۷۲۰۰ فقره وام کارگشایی ‌به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با ساده‌ترین روش و بدون سود پرداخت‌شده است.

رسالت کمیته امداد فقرزدایی و توانمندسازی مددجویان

محمدی فارسانی به سالروز تأسیس کمیته امداد به‌عنوان دومین نهاد انقلابی توسط امام خمینی (ره) در چهاردهم اسفندماه سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: رسالت کمیته امداد فقرزدایی و توانمندسازی مددجویان است و در این مسیر این نهاد فراجناحی عمل می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان بابیان اینکه برنامه اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین اهداف این نهاد برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است گفت: از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون ۶۶ هزار فرصت شغلی در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، صنایع‌دستی و خدمات ایجاد کرده است.

وی به برگزاری هفته احسان و نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه تا پایان سال اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشن توسعه فرهنگ احسان انفاق و نیکوکاری در جامعه است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =