موشکافی یک جنجال فوتبالی در جشنواره جهانی فیلم فجر

مستند «پیروزی» در بخش مستند زیر ذره‌بین سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «پیروزی» که در سی و سومین جشنواره فیلم ورشو به نمایش درآمده بود، مهمان مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر نیز خواهد شد.

مستند «پیروزی» (Triumph) در بخش مستند زیر ذره‌بین سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می‌آید تا هم علاقه‌مندان به سینما هم فوتبال فرصت تماشای فیلمی متفاوت و پرریتم را به دست آورند.

این اثر به کارگردانی لوفتارفون راما (Luftar von Rama)، کریشنیک یونوزی (Kreshnik Jonuzi) و چارلی اَسکی (Charlie Askew) روایتگر حادثه‌ای مشهور در بازی‌های مقدماتی فوتبال جام ملت‌های اروپای فرانسه در سال ۲۰۱۶ است.

در یکی از آخرین بازی‌های مقدماتی فوتبال جام ملت‌های اروپایی فرانسه سال ۲۰۱۶ که به نبرد بلگراد مشهور شد، تیم ملی آلبانی از تیم ملی صربستان میزبانی کرد. در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار، هواداران صرب از دیدن پرچم آلبانی بزرگ که توسط یک پهپاد حمل می‌شد، عصبانی شده و به درون زمین حمله کردند.

مستند زیر ذره‌بین یکی از بخش‌های جشنواره جهانی فیلم فجر است که مستندهایی متفاوت از سینمای جهان را برای مخاطبان ایرانی به نمایش درمی آورد.

سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۳
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =