۶۷۰ روستای استان در سیل ۱۲ فروردین بی برق شدند/ ۲۹۱ روستا برقدار شدند

مدیر عامل برق استان در خصوص خسارات وارده به شبکه های توزیع برق استان گفت: ۶۷۰ روستای استان و بخش اعظمی از شهر پلدختر و بخش های زیادی از جنوب شهر خرم آبادو بخشهای اطراف و همچنین کل شهر معمولان در معرض سیل قرار گرفته و علاوه بر بی برق شدن خسارات فراوانی به تاسیسات برقی آنها وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا گفت:  حدودا ۳۲۰۰۰ خانوار روستایی در اثر سیل بی برق شدند. وی گفت تا امروز ۱۴ فروردین ساعت ۹ صبح ۲۹۱ روستا باهمت تلاشگران صنعت برق استان برقدار شده اند.

فریدون خودنیا اظهار داشت در ساعات اولیه سیل بدلیل قطع راههای ارتباطی امکان خدمات رسانی وجود نداشت و به مرور با بسیج امکانات ۸۵ اکیپ در سراسر استان به کمک مردم سیل زده شتافتند.

 خودنیا گفت : در حال حاضر آمار اکیپ ها را به ۱۰۰ تیم قوی رساندیم . وی اظهار داشت:  در روز اول ۳۲ مگاوات خاموشی داشتیم که در حال حاضربه کمتر از ۲۷ مگاوات رسیده .

۱۲ فیدر قطع شده

مدیرعامل برق لرستان گفت تعداد ۱۲ فیدر ( خطوط توزیع برق ) در اثر سیل قطع شده بود که نیروهای زحمت کش اجرایی برق استان آن را به ۶ فیدر رسانده اند.

مهندس خودنیا در ادامه گفت با توجه باینکه فعلا در تعدادی از مسیرها راه خدمات رسانی باز نشده و همکاران فنی تاکنون نتوانسته اند جهت تعیین میزان خسارات اقدام کنند

وی در پایان گفت هم اکنون ۱۰۰ اکیپ توانمند و اجرایی در حال تامین برق روستاهای بی برق هستند و همچنان با تمام توان خود در حال خدمت رسانی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =