ارسال محموله‌های اهدایی بسیج ورزشکاران به مناطق سیل‌زده لرستان

میئول بسیج ورزشکاران سپاه استان گفت : با همکاری بسیج ورزشکاران کشور کمکهای اهدایی بسیج ورزشکاران استانها به مناطق سیل زده منتقل شد و گروههای جهادی هم جهت بازسازی این مناطق اعزام شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرگرد" سعید داوودی" ، در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین  با اعلام این خبر اظهار داشت:  با همکاری بسیج ورزشکاران کشور تعداد 50 ماشین آفرود جهت اعزام به مناطق سیل زده استان ، به جمعیت هلال احمر لرستان تحویل داده شد.

وی افزود : محموله های اهدایی استان های اصفهان ، قم ، زنجان و سمنان توسط ادارات ورزش و بسیج ورزشکاران این استانها به اداره کل ورزش لرستان تحویل و روانه مناطق سیل زده شد.

راه اندازی آشپزخانه در معمولان

سرگرد داوودی اضافه کرد : یک آشپزخانه صحرایی در شهر معمولان راه اندازی شده و کلیه اقلام آن توسط ورزشکاران و خیرین مردمی جمع آوری شده است و روزانه  4 هزار و 500 وعده غذایی گرم به مردم سیل زده تحویل داده می شود.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه لرستان اظهار داشت : شرکت نخبگان ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جمعیت هلال احمر لرستان جهت بازسازی مناطق سیل زده ، به این مناطق اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه محموله های اهدایی سایر استانها از جمله محموله های غذایی  استان اصفهان هم در راه است گفت : این محموله ها با همکاری ادارات،  فرمانداری و سپاه استان به مناطق سیل زده منتقل می شوند.

سرگرد داوودی ادامه داد : نیروهای جهادی از طریق بسیج ورزشکاران شهرستانها و همچنین گروههای جهادی بسیج ورزشکاران سایر استانها جهت بازسازی مناطق سیل زده به این مناطق اعزام می شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =