۶ جایزه ایرلاین برتر ۲۰۱۹ تریپ ادوایزر برای هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر، جایزه «۱۰ ایرلاین برتر جهان»، «بهترین کلاس بیزینس جهان»، «بهترین ایرلاین خاورمیانه»، «بهترین ایرلاین اصلی خاورمیانه»، «بهترین کلاس بیزینس خاورمیانه» و «بهترین کلاس اقتصادی خاورمیانه» سال ۲۰۱۹ را از نگاه مسافران تریپ‌ادوایزر به دست آورد.

جوایز انتخاب مسافران یکی از مهم‌ترین جوایزی است که تریپ‌ادوایزر براساس یک‌ میلیون نقد و نظر صادقانه کاربرانش اعطا می‌کند.

اکبر الباکر مدیر اجرایی گروه قطر ایرویز در این‌خصوص می‌گوید: «از تمام مسافرانمان که این ۶ جایزه انتخاب مسافران را به ما اعطا کردند سپاسگزاریم. این جایزه‌ها برخی از مهم‌ترین جوایز در حوزه سفر به‌شمار می‌روند.»

قطرایرویز که تاکنون و در سال‌های گذشته بارها برنده جوایز بین المللی شده است در سال ۲۰۱۸ موفق شده بود عنوان «بهترین کلاس پروازی بیزینس دنیا» را در جوایز خطوط هواپیمایی سال ۲۰۱۸ کسب کند. این جوایز توسط سازمان بین‌المللی درجه‌بندی حمل و نقل هوایی مدیریت می‌شود.

بهترین غذاهای پرواز در کلاس اقتصادی

رونمایی از نسل جدید صندلی‌های هواپیمایی قطر

رکورد جالب قطر ایرویز در راه‌اندازی مسیرهای جدید پروازی؛ از سوئد و کنیا تا اصفهان و والتا

غذای عالی و محصولات و خدمات مناسب قطر ایرویز را در چهارمین رتبه برترین شرکت‌های هواپیمایی سال ۲۰۱۹ قرار داده است. این شرکت هواپیمایی همچنین توانسته است جایزه بهترین کلاس کسب‌وکار (بیزینس) و جایزه بهترین سفارش غذا را در «جوایز ایرلاین عالی ۲۰۱۹» متعلق به AirlineRatings.com به‌دست آورده است

تریپ‌ادوایزر با بیش‌ از ۷۳۰ میلیون نقد و نظری که مسافران درباره هتل‌ها، ایرلاین‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری می‌نویسند به‌عنوان بزرگ‌ترین وبگاه سفر و گردشگری جهان شناخته می‌شود. نقدها و نظرهایی که کاربران تریپ‌ادوایزر از تجربه سفرهایشان می‌نویسند، سبب شده است که این وبگاه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین نام‌ها در صنعت گردشگری تبدیل شود.

نقد و نظرهایی که مسافران در بخش ایرلاین‌ها می‌نویسند براساس راحتی صندلی، جای قراردادن پاها، سرگرمی‌های داخل پرواز، خدمات مشتریان، مقرون‌به‌صرفه‌بودن، چک‌این و عملیات سوار شدن و تمیزی هواپیما رده‌بندی می‌شوند و مجموع امتیازهای هر بخش به انتخاب ایرلاین برتر منجر می‌شود.

زمستان امسال قطر ایرویز در نمایشگاه ITB برلین ۲۰۱۹ از هفت مقصد تازه پروازی خبر داد که پروازهای مستقیمی به لیسبون پرتغال، مالتا، ربات در مراکش، لنگکاوی در مالزی، داوائو در فیلیپین، ازمیر در ترکیه و موگادیشو در سومالی را شامل می‌شود.

چمدان

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =