شب در موزه لوور بمانید و با مونالیزا قهوه بخورید

موزه لوور به مناسبت سه سالگی هرم خود دو نفر را در توری ویژه به موزه لوور می‌برد تا شب را زیر این هرم معروف به صبح برسانند.

 موزه لوور به مناسبت سی سالگی هرم معروف خود برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. لوور با همکاری شرکت گردشگری ایر بی‌ان‌بی برنامه‌ «شبی در موزه لوور» را برگزار می‌کند. برنامه‌ای که دو برگزیده آن در ایر بی‌ان‌بی می‌توانند یک شب با خدمات خاص و تکرار نشدنی در موزه لوور بمانند و زیر هرم معروف این موزه شب را به صبح برسانند.

متقاضایان می‌توانند تا روز ۱۲ آوریل در سایت ایر بی‌ان‌بی درخواست خود را برای شرکت در این برنامه خاص ثبت کنند. پس از آن دو نفر انتخاب خواهند شد که یک شب خاص در موزه معروف لوور را تجربه کنند. برندگان خوش شانس این برنامه در تور یک ساعته همراه با راهنمای اختصاصی از موزه لوور بازدید خواهند کرد. بازدیدی که شبیه بازدید مقامات سیاسی بلند مرتبه جهان از موزه لوور خواهد بود.

شبی در موزه لوور

مسافران شبی در موزه لوور زیر مجسمه معروف ونوس شام خواهند خورد و مهمان شب نشینی با یکی از معروف‌ترین نقاشی‌های جهان خواهند بود. موزه لوور در این شب، بازدیدکنندگان خود را به شب نشینی و صرف قهوه با نقاشی لبخند ژکوند مونالیزا دعوت کرده است.

مهمانان شبی در موزه لوور همچنین به یک اجرای خصوصی موسیقی در آپارتمان ناپلئون دعوت هستند و  شب را در هرمی شبیه به هرم اصلی موزه لوور به صبح خواهند رساند.

شبی در موزه لوور

چمدان

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
    2 0
    شهروندان ۴ کشور ایران سوریه جزیره کریمه و کره شمالی نمی تونند ثبت نام کنند.