سرپرست فدراسیون والیبال در مورد آخرین شرایط میزبانی ارومیه چه گفت؟

سرپرست فدراسیون والیبال در سفر خود به ارومیه آخرین اقدامات انجام گرفته برای میزبانی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، افشین داوری در حاشیه این سفر، به سایت فدراسیون والیبال گفت: از هتل محل اقامت تیم‌ها بازدید کردیم و سپس جلسه‌ای با استاندار، شهردار، شورای شهر و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در کنار مدیر کل تربیت‌بدنی و تیم همراه و مسئولین استانی داشتیم که در این جلسه درباره موارد انجام گرفته و مواردی که در دست انجام است از جمله تشریفات، استقبال و نحوه‌ی ورود و استقرار تیم‌ها، بحث و بررسی انجام شد. همچنین نحوه و شرایط حضور آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال نیز مطرح شد.
سرپرست فدراسیون والیبال، در ادامه صحبت‌های خود تشریح کرد: امکانات سالن‌ها بررسی شد و مقرر گردید تا هفته آینده اداره ارشاد، میراث فرهنگی، ارتباطات، برنامه و بودجه، نیروی انتظامی، شورای تامین و تمامی نیروهایی که در جریان برگزاری مسابقه هستند، در جلسه‌ای با نماینده فدراسیون شرکت کنند. برخی موارد از جمله موضوعات پیرامون حضور تیم‌ها و بحث هتلینگ مورد ارزیابی قرار گرفته و هفته آینده در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کارها سریع‌تر پیش رود.
وی ادامه داد: در این حضور همچنین سالن برگزاری مسابقه را بازدید کردیم. بعد از بازدید سالن نیز یک سری موارد با حضور فرمانده یگان ویژه مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت. برخی موارد که باید جانمایی شود نیز بررسی شد و موارد دیگر نیز مورد بحث قرار گرفت.
داوری که عصر امروز جلساتی در شهر اردبیل خواهد داشت، در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه سفر ارومیه، جلسه‌ای با پیشکسوتان برگزار شد و دقایقی در کنار آن‌ها حضور داشتیم و بعد از صرف نهار به سمت اردبیل حرکت کردیم و در این شهر نیز جلساتی خواهیم داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =