سرقت اطلاعات کارت بانکی با فروش آنلاین سیم کارت

رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که با سرقت اطلاعات حساب یکی از شهروندان اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: پس از شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی او توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با ثبت اظهارات شاکی مبنی بر خرید اینترنتی سیم کارت در یکی از صفحات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و سرقت اطلاعات کارت بانکیی وی تحقیقات توسط گروه عملیاتی این پلیس آغاز و با بررسی های علمیو تخصصی انجام گرفته نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اعتراف صریح متهم در این رابطه پرونده تکمیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مرتضوی تصریح کرد: رمز بانکی در واقع کلید دسترسی به پول های شما در بانک می باشد که باید با دقت کافی انتخاب و نگهداری شود،  این رمزها همانگونه که بسیار ساده قابل استفاده می باشند می توانند خطرناک و مشکل ساز شوند به گونه ای که تنها با افشا شدن یی رمز موجودی حساب فردی به طور کامل برداشت می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =