«زخم و نوزده داستان دیگر» با قیمت ۱۸ هزار تومان

کتاب«زخم و نوزده داستان دیگر» به نویسندگی کیم مونسو، نویسنده اسپانیایی، با انتخاب و ترجمه پژمان طهرانیان و نوشین جعفری، در ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۸ هزار تومان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب«زخم و نوزده داستان دیگر» به نویسندگی کیم مونسو و انتخاب و ترجمه پژمان طهرانیان و نوشین جعفری، توسط انتشارات نشر نی منتشر شد.

کیم مونسو متولد ۱۹۵۲ در بارسلوناست. او در نیویورک تایمز نویسنده قهاری معرفی شده که با تخیل نابش، سنت سوررئالیسم اسپانیایی را در آثارش نهادینه کرده است. برخی داستان‌های او را در رده سوررئالیسم یا رئالیسم جادویی طبقه‌بندی می‌کنند، اما برخی هم آن‌ها را گونه ای متافیکشن می‌دانند.

مونسو نویسندگانی نظیر دونالد بارتلمی و خولیو کورتاسار و رمون کنو را الهام بخش خود می‌داند، اما تاثیر بازی‌های ویدیویی و کمیک استریپ‌ها و کارتون‌ها و نیز نویسندگان دیگری همچون بورخس و کافکا هم در آثارش مشهود است.

۲۰ داستان این کتاب از ترجمه‌های اسپانیایی و انگلیسی ۳ مجموعه داستان مونسو انتخاب و ترجمه شده‌اند تا نمونه‌هایی از تمام دوره‌های متنوع داستان‌نویسی او را از دهه هفتاد میلادی تا کنون در اختیار خواننده قرار دهند.

از کیم مونسو، قبلا مجموعه داستان«گوادالاخارا» در انتشارات نشر نی منتشر شده است.

«زخم و نوزده داستان دیگر» در ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه شده است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =