تذکر اینستاگرام به کاربران به‌خاطر انتشار تصویر قاسم سلیمانی

کیهان نوشت:بسیاری از کاربران فضای مجازی، این روزها با تذکر مشترکی از مدیریت اینستاگرام مواجه می‌شوند.

پس از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه بسیاری از سرداران سپاه در اینستاگرام مسدود شد. حتی برخی از صفحات مرتبط با شهدا و قهرمانان دوران دفاع مقدس نیز دچار مشکل شدند.
به طور مثال، مدیر صفحه شهید محمود کاوه به خبرنگار کیهان اطلاع داد: این صفحه که مورد توجه مردم هم بود و حتی به معرفی شخصیت شهید کاوه به مردم کشورهای همجوار به ویژه عراقی‌ها می‌پرداخت، توسط اینستاگرام مسدود شد!
 اما علاوه‌بر این، کاربران این شبکه اجتماعی، موقع انتشار تصاویری از سرلشکر قاسم سلیمانی نیز با تذکر اینستاگرام مواجه می‌شوند. حتی برخی از هنرمندان و مجریان تلویزیون نیز از محدودیت اینستاگرام در امان نمانده‌اند، طوری که پس از انتشار تصویر قاسم سلیمانی، از سوی اینستاگرام برای آنها اخطاری مبنی بر اینکه در صورت تکرار انتشار این تصویر، صفحه آنها بسته خواهد شد ارسال می‌شود.

17302
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    از اسم سردار سلیمانی استفاده کنید و از ایشان تجلیل کنید. به هر حال شما هم اینستا را یک جوری دور بزنید و پیام خود را برسانید. ابتکار به خرج دهید
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    اینا حداقل نتایج تحریمهاست. حالا باز بگید ترامپ کاری نمی تونه بکنه!
  • عبدالکریم IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    ببینید موفقیت اسلام را ببینید موفقیت نظام را که به اصطلاح قدرتمندان و ابرقدرتان جهان را به زانو در آورده است و زبون و خار از یک تصویر می هراسند
  • وطن خواه IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    برا خودشونه هر کاری دوست داشته باشن انجام میدن
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    وقتی ما آمریکا رو دشمن خودمون میدونیم و برای آمریکا آرزوی مرگ میکنیم حقی هم نداریم که از تکنولوژی آنها استفاده کنیم
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    باز هم‌کیهان معجزه فرمود !معلوم‌نیست چرا این گونه خبرها را فقد به روزنامه کیهان میدهند و فقد کیهان از آنها اطلاع دارد ؟ و هیچ روزنامه و سایت دیگر از اصول گرا و اصلاح طلب و استانی از این‌چیزها خبر ندارد ؟ لابد کیهان در همه جا و همه کشورها و سازمانهای بین المللی نفر دارد که این گونه اخبار را دریافت میکند و گرنه چرا بین این همه روزنامه و سایت خبری و غیر خبری این گونه اخبار فقد در کیهان‌ د یده میشود؟