آخرین وضعیت میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال

آماده‌سازی ارومیه برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ جهان که خردادماه امسال برگزار می‌شود، با سرعت ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلسه هماهنگی میزبانی ارومیه در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ برگزار شد و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات در نظر گرفته شد.

آماده‌سازی سالن ۶۰۰۰ نفری ارومیه با سرعت ادامه دارد

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی ارومیه برای لیگ ملت‌های والیبال گفت: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل خرید کفپوش مخصوص، فراهم نمودن ۲ هزار لوکس روشنایی، ۲ هزار عدد صندلی در سه رنگ، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن، اتصال اینترنت پرسرعت و اجرای آسفالت و زیباسازی محوطه سالن در حال اجراست و بر اساس پیش بینی طی ۲ هفته آینده امورات مربوط به آماده سازی سالن به پایان می رسد.
وی بیان کرد: تعمیر دوربین های مدار بسته و حصول اطمینان از کارکرد دقیق آنها در دستور کار است؛ همچنین راه اندازی حمام و سوناهای استاندار در سالن غدیر ارومیه که از بدو تاسیس نیمه کاره رها شده بود با تامین اعتباری جداگانه ای برای استفاده در زمان برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال در آستانه بهره برداری است.
وی ادامه داد: امورات مربوط به نحوه ورود و استقبال میهمانان و تیم ها و نیز تسهیل در اخذ ویزا برای مهمانان خارجی نیز با جدیت هر چه تمام در حال انجام است.
وی با اشاره به رایزنی های لازم با مراجع مربوطه و پس از اخذ مجوزهای لازم حضور محدود بانوان با تمهیدات ایجاد شده در سالن امکان پذیر خواهد بود، گفت: همچنین برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به خواسته مردم در سه نقطه از شهر ارومیه شامل پارک تخم مرغی، پارک اللر باغی و حوالی مجموعه ۶۰۰۰ نفری غدیر امکان پخش مستقیم و تماشای آن در فضای آزاد و اماکن عمومی طراحی شده است.

آماده‌سازی فضای شهری ارومیه برای لیگ ملت‌های والیبال

محمد حضرت‌پور  شهردار ارومیه در مورد آماده‌سازی این شهر برای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح شهر ارومیه بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر برای جهانیان است و در همین راستا شهرداری ارومیه با فضاسازی و نصب المان‌های مختلف به استقبال این مسابقات خواهدرفت.
وی با اشاره به اینکه شهر ارومیه از پتانسیل های بالقوه ای چون طبیعت بکر در جذب گردشگر برخودار است، خاطر نشان کرد: برای شناساندن این پتانسیل ها طرح های زیادی چون گردشگری تابستانه  از سال جاری اجرا می شود.

گفتنی است، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =