تکمیل آزادراه ارومیه-تبریز به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازدارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تکمیل پروژه آزادراه ارومیه به تبریز که در ۶ قطعه طراحی شده، ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون در دیدار مدیرعامل شرکت آزادراه ارومیه – تبریز در تشریح آخرین وضعیت این پروژه گفت: پروژه آزادراه ارومیه به تبریز به طول ۱۵۱ کیلومتر در ۶ قطعه طراحی شده که قطعات اول و دوم آن در محدوده استان آذربایجان‌غربی تکمیل و بهره‌برداری رسیده و مابقی قطعات درحال احداث است که برای ساخت قطعات پنج و شش و تکمیل قطعات یک و دو و سه و چهار مجموعا ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است .
وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه در حد مورد انتظار نیست افزود:قطعه سوم این پروژه که دارای ۲ تونل و مسیر به طول ۱۷ کیلومتر است پایین‌ترین میزان پیشرفت را دارد و فعال‌سازی پروژه و تکمیل قطعات باقی مانده آن از اولویت اجرایی استان است و برای این منظور از سرمایه‌گذاری شرکت های توانمند بخشی خصوصی استقبال می کنیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه یکی از منحصربفرد ترین جاذبه های توریستی استان و کشور است که با افزایش حجم آب و بازگشت دوباره حیات به این دریاچه شاهد افزایش بازدیدکنندگان ازاین دریاچه هستیم که به همین منظور با تاکید مقام عالی استان تکمیل زیرساخت ها و تکمیل کاربریهای قطعات اول و دوم پروژه نیز دراولویت قرار گرفته است.
در این دیدار قنائیان مدیرعامل شرکت آزادراه ارومیه – تبریز با بیان اینکه این شرکت نخستین سرمایه‌گذار این پروژه است افزود:این شرکت برای تکمیل قطعات باقی مانده و احداث قطعات پنجم و ششم از این مسیر آماده سرمایه‌گذاری مجدد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =