تشکیل صندوق توسعه بخش کشاورزی  خرم‌آباد/ ۵ میلیارد سرمایه اولیه

 با حضور میربک مدیر توسعه و بهبود بهره وری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کشور ، صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌آباد تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، نجیب زاده هدف از تشکیل صندوق توسعه  کشاورزی شهرستان خرم آباد را تأمین منابع مالی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اعم از حقیقی و تشکل های موجود با نسبت ۷۰ درصد بخش حقیقی و ۳۰ درصد واحدها و تشکل ها برشمرد و افزود : در شهرستان خرم‌آباد ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد و به همین خاطر با مشارکت بهره برداران بخش کشاورزی با حداکثر ۴۹ درصد کمک های دولتی  و ۵۱ درصد سهم سرمایه گذار بخش خصوصی این صندوق شده است.
جذب سرمایه اولیه مطلوب 

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه  بخش کشاورزی استان لرستان ادامه داد با کمک دولتی برای شروع کار مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و آورده بخش خصوصی به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در صندوق توسعه بخش کشاورزی حوزه شهرستان خرم‌آباد شروع خواهد شد ، تا بتوانیم طی سال جاری و سال های آینده این مقدار سرمایه را نیز افزایش داده و توان جذب و توزیع عادلانه سهام بین کشاورزان را انجام دهیم .

وی در پایان گفت :این ظرفیت می‌تواند بدون سیستم بروکراسی اداری خدمات لازم مالی و تامین نهاده ها را برای کشاورزان به شکل خوب و مطلوبی انجام دهد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =