۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
دستگیری باند سارقان مغازه در شهرکرد

فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان 3 سارق مغازه دستگیر و 6 میلیارد و 700 میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار"غلامعباس غلامزاده"در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه فردی در شهرکرد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق آثار و علائم به جا مانده در محل وقوع سرقت سرنخ هایی از سارقان به دست آمد و مشخص شد که یکی سارقان قصد فروش اموال مسروقه را دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان برای بازداشت سارقان نتیجه داد و اکیپی از ماموران با اخذ مجوز قضائی یکی از سارقان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار غلامزاده اقزود: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی به خود شد اما در مواجهه با دلایل و مدارک به سرقت مغازه با همدستگی دو نقر دیگر اعتراف که بلافاصله یکی دیگر از همدستان وی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان موفق شدند یکی دیگر از سارقان را که در یکی از استان های همجوار سکونت داشت با اخذ نیابت قضائی دستگیر  و از مخفیگاه وی  اموال مسروقه شامل: سنگ فرز ، دستگاه تخریب ( هیلتی ) ، موتور دستگاه بالا بر ، دستگاه هوابرش و کپسول گاز و . . . به ارزش6 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.
سردار غلامزاده در پایان با اشاره به تحویل اموال مسروقه به مال باخته گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =