۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
یاد باد آن روزگاران، یاد باد!

در سال ۱۳۸۴ شمسی توفیق یار شد تا بیست ودو روز ، در حضور مرجع عالیقدر حضرت آیة الله وحید خراسانی به عمره رمضانیه مشرف شدیم.

لحظه به لحظه و هرساعت و روز ، در کنار این بزرگ توفیق خدمت داشتم و در جای جای مدینة النبی ، از مسجد النبی و روضه مشرفه ، درکنار ستون توبه ، و ده روز بامدادان در بقیع الغرقد ، در کنار تربت پاک امامان معصوم وحضرت فاطمه بنت اسد ع ، که با پای برهنه ، گام بر این پهنه مقدس می نهاد.

در مسجد قبا ، خانه امام صادق در صرًه و سرایا ، درکنار تربت پاک حضرت نجمه خاتون ، مادر گرامی امام رووف رضا ع در مشربه امً ابراهیم ، در جوار مزار سالار شهیدان احد ، حضرت حمزه ع و دیگر شهیدان بخاک خفته در این مکان مقدس و جز اینها از دیگر مکان ها و قدمگاه های رسول خدا ص و امامان معصوم ع در مدینه، در رکاب این مرجع و شخصیت برجسته حضور داشتیم.

لحظات و سکنات ایشان را شاهد بوده که هر لحظه او در دعا و نماز و نیایشش، تضرع های شبانه اش در روضه ، نماز شبش ، همه وهمه چه خاطرات زیبایی را در زندگی ام به نقش آورد که هیچگاه از ذهنم خارج نمی شود.

در این عکس عصر هنگامی از آن روزهای پرخاطره، در خدمت آیة الله به مسجد قبا مشرف شده وچه زیبا لحظاتی را در این مکان مقدس سپری کردیم!

اللهم احفظه وأدم برکاته لنا. آمین.

*منتشر شده در کانال تلگرامی نویسنده

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =