استفاده از جوامع محلی برای انجام پروژه‌های اصلی منابع طبیعی لرستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در جلسه شورای معاونین گفت : طی آئین نامه بند ب ماده ۲۹ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، استفاده از جوامع محلی برای انجام پروژه ها از برنامه‌های اصلی منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در سال ۹۸ است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ناظرین در بحث حریق بایستی در شهرستان ها حضور فعالانه داشته باشند خاطرنشان کرد: ناظرین نه تنها به دیده بانان سرکشی کنند بلکه شناسایی مناطق بحرانی و تشکیل جلسات با فرمانداران ، دهیاران و... را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گریزی به ارزشمند دانستن مناطق بنه خیز و فعال نمودن گشت موتوری در این مناطق زد و اظهار داشت: تمام پروژه های مکانیکی در راستای صندوق توسعه ملی تا قبل از شهریور ۹۸ باید به اتمام رسد

پیشرفت ۲۵ درصدی مصوبات

نجفی مستند سازی برای اعتبارات سال ۹۸ را مهم دانست و تاکید کرد: مصوبات شهرستان ها بایستی تا به الان ۲۵% پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان بار دیگر از همه هم استانی های عزیز و مردم طبیعت دوست تقاضا کرد که در فصل خشک از هر گونه روشن کردن آتش در سطح جنگل ها و مراتع جدا خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی مراتب را به تلفن رایگان ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =