سرقت،شغل دوم این مرد است/ او کل جهیزیه  یک عروس و داماد را برد

مشرق نوشت:رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از دستگیری سارق منزل با ۲۲ شاکی خبر داد که در جریان یکی از سرقت هایش جهیزیه کامل یک عروس و داماد را سرقت کرده بود.

 سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم در تشریح این خبر بیان داشت: از اواخر سال گذشته سرقت های سریالی از منازل این محدوده شدت گرفت تا اینکه روز گذشته متهم این سرقت ها توسط ماموران عملیات کلانتری شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و همچنین از مخفیگاه این متهم تعداد پنج دستگاه ال.ای.دی به همراه مقادیر زیادی طلا و جواهر و یک دست جهیزیه کامل عروس و داماد کشف شد.

وی ادامه داد: از متهم تحقیقات صورت گرفت که وی مدعی شد جهیزیه مربوط به عروس و دامادی می باشد که در شرف ازدواج بوده اند و توسط این متهم به سرقت رفته بود؛ متهم در زمینه شیوه و شگردش نیز مدعی بود با استفاده از یک دسته کلید با ۷۰ عدد کلید کامپیوتری درهای خانه را باز می کرده است.
وی افزود: تحقیقات بیشتر از متهم صورت گرفت که وی توضیح داد سرقت را به عنوان شغل دومش انتخاب کرده بود و عصرها در ایام بیکاری در کوچه و پس کوچه ها پرسه می زده است و وقتی با خانه ای که چراغ هایش خاموش بود روبرو می شد، زنگ درب این منازل را به صدا در می آورد و وقتی مطمئن می شد کسی در خانه نیست با استفاده از یک دسته کلید اقدام به باز کردن درهای خانه می کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم مدعی بود مدت هاست به شیشه روانگردان اعتیاد دارد و چندین سابقه کیفری نیز دارد که وقتی بازجویی های تخصصی از او صورت گرفت، متهم اعتراف کرد از بهمن ماه سال گذشته دوباره سرقت هایش را آغاز کرده است و در بدو ورود به خانه مالباخته ها ابتدا سراغ اموال ارزشمند مانند طلاجات و ارز و پول می رفت و اگر آنها را کشف نمی کرد در ادامه به سراغ دستگاه های ال.ای.دی موجود در خانه می رفت که با توجه به سبکی و گرانقیمت بودن شان به راحتی هدف سرقت قرار می گرفتند.

سرهنگ شریفی مقدم توضیح داد: متهم دستگاه های ال.ای.دی را به دو مالخر خود که آنها نیز بازداشت شده اند به قیمت ۵۰۰ هزار تومان می فروخت و مالخرها نیز این دستگاه ها را به قیمت چهار الی پنج میلیون تومان می فروختند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =