تمجید داور بین‌المللی و مشهور والیبال از جو والیبالی شهر ارومیه

شاهمیری داور بین‌المللی و مشهور والیبال جو شهر ارومیه را در آستانه آغاز رسمی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ را ستود و خاطر نشان کرد تیم ملی با حداکثر امتیاز مسابقات را در این شهر به پایان برساند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فرهاد شاهمیری داور بین‌المللی والیبال کشورمان که به ارومیه سفر کرده است گفت: با توجه به اینکه ارومیه همیشه میزبانی پرشوری از مسابقات والیبال داشته یقین دارم از این مسابقات نیز سربلند بیرون خواهدآمد.

وی افزود: وضعیت سالن نسبت به آخرین حضور من که در مسابقات لیگ برتر بود بسیار بهتر شده و می توانم به این مورد یقین کنم که وضعیت سالن ۶۰۰۰نفری ارومیه حتی نسبت به سالن‌های دیگر کشورها نیز بهتر و برابر با استانداردهای جهانی است و باید از تمام مسئولین این شهر و استان بابت این تلاششان قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: یکی از نکات جالبی که در این شهر برای میزبانی رخ داده، تبلیغات لیگ ملت‌های والیبال (VNL) در سطح شهر از فرودگاه تا محل برگزاری مسابقات و تا هتل محل اسکان تیم‌هاست.

شاهمیری ضمن تمجید از هواداران والیبال این شهر خاطر نشان کرد: با توجه به تماشاگران پرشور این شهر می‌توانم به کسب هر ۹ امتیاز این مسابقات امیدوار بود.

داور بین المللی والیبال نیز از هواداران ارومیه‌ای خواست که با تشویق و حمایت خود، فرهنگ آذری و ایرانی را به خارجی ها نشان دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =