ادامه قدرت‌نمایی این بار در ارومیه: برد قاطع تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا

دومین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در شهر ارومیه برگزار شد و طی آن تیم ایران برابر کانادا به برتری دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تیم ملی والیبال برابر کانادا به یک برد دلچسب دست یافت تا همچنان بعد از برزیل رتبه دوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ را در اختیار داشته باشند.

در این مسابقه که تیم کشورمان با ترکیب میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، محمد موسوی، امیر غفور، شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت، موفق شد با حمایت همه‌جانبه بیش از ۵۰۰۰ هوادار عاشق والیبال و همچنین بانوان تماشاگر در سالن مملو از تماشاگر با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵-۱۵ ، ۲۶-۲۴ و  ۲۵-۱۶ کانادا را شکست دهد تا همچنان در رتبه دوم قرار بگیرد.

تشویق ایسلندی بازیکنان تیم ملی والیبال توسط هواداران عاشق والیبال در سالن غدیر ارومیه، حمایت همه جانبه هواداران در تمام طول بازی و همچنین حضور مقامات وزارتی از جمله اتفاقات حاشیه ای این دیدار بود.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس انجمن ورزشی نویسان کشور، شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، آقازاده رییس علوم پزشکی استان، معاونان عمرانی و سیاسی و امنیتی استاندار ، فرماندار ان کنونی و سابق ارومیه، اعضای شورای شهر ارومیه، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی، یدالله کارگرپیشه پیشکسوت والیبال ارومیه , مصطفی کارخانه سرمربی احتمالی فصل آینده شهرداری ارومیه از جمله میهمانان ویژه این دیدار بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =