۱ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
نیروهای مسلح در کنار دولت باشند

خلیج فارس خانه ماست. ما عقل داریم و به هیچ عنوان خانه خود را آتش نمی زنیم. اما در حال حاضر برخی به دنبال این هستند که انفجار نفتکش ها را به ایران منتسب کنند.

این احتمال وجود دارد که دست اماراتی‌ها و سعودی‌ها با هم در انفجار نفتکش‌ها در یک کاسه باشد. آن‌ها فقط  با جوسازی ایران را متهم می‌کنند و هیچ مدرک قانع کننده‌ای ندارند اما خود آمریکایی ها، سعودی ها، اسرائیلی ها و حتی اماراتی ها تفکر جنگ طلبانه دارند و بعید به نظر نمی رسد که چون نتوانستند ایران را در حوزه های دیگر مغلوب کنند این روش اتهامی جدید را در پیش گرفته باشند.

انفجار نفتکش ها یک عملیات بسیار سنگین است که فقط آدم‌های حرفه‌ای قادر به انجام آن هستند. خود این موضوع هم انگشت اتهام طرف را به سمت سعودی‌ها، اماراتی‌ها و آمریکایی‌ها نشانه می رود.

آقای ترامپ می‌گوید، پول بدهید به جای آن هرکاری که دلتان می‌خواهد بکنید و من حامی تان هستم. حال یا به پشتواه او، زن ها و بچه ها را در یمن می‌کشند یا فردی مثل خاشقچی را قطعه قطعه کرده و در استانبول می‌سوزانند.  این منطق آن‌هاست. در این جریان نیروهای مسلح باید در کنار وزارت خارجه باشند و با تمام قوا و همه توانایی های خود بگوییم که این کار ما نبوده است.

* نماینده مجلس در دوره هفتم

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =