برخورد قانونی با کشف حجاب در اصفهان در طرح «ناظر»

مهر نوشت: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: : طرحی تحت عنوان ناظر هر یک در سطح کشور و استان اصفهان به اجرا گذاشته شده که طی آن با کسانی که در خودرو کشف حجاب می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر یک شنبه در مراسم رونمایی از کشفیات و اقدامات نیروی انتظامی استان اصفهان در طول اجرای ۳۰ طرح ظفر در سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: سلسله عملیات‌های ظفر در راستای افزایش نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر انجام شد.

وی با اشاره به سال «رونق تولید» ادامه داد: یکی از اولویت‌های انتظامی استان مقابله بی‌امان با قاچاق کالا است و در این مأموریت‌ها در سه ماه گذشته بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در مقابله با سوداگران مرگ، قاچاقچیان و خرده‌فروشان بالغ بر ۱۲ تن انواع مواد مخدر کشف و حدود ۲۱۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

پاکسازی کانون‌های جرم و مقابله با مجرمان در بیش از ۳۰ مرحله

وی در تشریح اقدامات در حوزه پاکسازی مناطق آلوده و کانون‌های جرم بیان داشت: طرح پاکسازی کانون‌های جرم و مقابله با مجرمان در بیش از ۳۰ مرحله اجرا شد که در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر دستگیر وبازداشت شدند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان اصفهان با قدرت و قوت انجام مأموریت می‌کند و با کسانی که نظم عمومی را مختل کنند و قاچاق کالا و مواد مخدر داشته باشند برخورد خواهد کرد.

برخورد قانونی با کشف حجاب در طرح «ناظر»

وی ادامه داد: طرحی تحت عنوان ناظر هر یک در سطح کشور و استان اصفهان به اجرا گذاشته شده که طی آن با کسانی که در خودرو کشف حجاب می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد، به این صورت که بار اول تذکر داده شده و تعهد گرفته می‌شود، بار دوم خودرو توقیف و در مرحله سوم پرونده قضائی تشکیل و به دادگاه فرستاده می‌شود.

معصوم بیگی افزود: طرح ناظر یک این مأموریت را دارد با کسانی که در خودرو کشف حجاب می‌کنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی درباره کشفیات سه ماه اول امسال توسط نیروی انتظامی استان اصفهان ابراز داشت: بخش عمده کشفیات به نمایش درآمده مربوط به یک ماه اخیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهلا IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 22
    بازهم حجاب خانمها! بابا مملکت دارد از فقر فلاکت نابود می شود چرا نمی فهمید!