چرخش ناگهانی نظرات کاربران اینستاگرام درباره رامبد جوان

کاربران اینستاگرام در اتفاقی جالب، پس از گذشت چند روز از ماجرای سفر رامبد جوان به کانادا، در صفحه شخصی این بازیگر و مجری، از عملکرد او حمایت کردند. این تغییر نظر و چرخش، در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «رامبد جوان و سفر به کانادا»؛ در هفته‌های گذشته بارها و بارها این چند کلمه را شنیده یا در فضاهای مختلف دیده‌ایم، سوژه‌ای که حسابی سروصدا به پا کرد و با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری روبه‌رو شد؛ از انتقادهای مردم و برخی چهره‌ها گرفته تا پست‌های حمایتی تعدادی از اهالی سینما و تلویزیون.

در واقع در همان ایام که این خبر در حال پخش در فضای مجازی بود، پستی از رامبد جوان درباره کودکان کار با واکنش‌های تند کاربران فضای مجازی و دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام همراه شد و بسیاری به خاطر این پست به او تاختند.

حال جوان که این روزها در کانادا به سر می‌برد، پس از مدت‌ها پستی اینستاگرامی را به اشتراک گذاشته است که مضمونی درباره خشونت دارد. نکته جالب توجه این پست، کامنت‌هایی است که کاربران اینستاگرام زیر آن گذاشته و به نوعی حکایت از چرخش ناگهانی نظراتشان نسبت به این هنرمند و سفرش به کانادا برای تولد فرزندش دارد؛ در واقع به نظر می‌رسد فعالان این شبکه اجتماعی دیگر موضع تندی نسبت به او ندارند و حامی او شده‌اند.

انتقادها از کنجکاوی صداوسیما در زندگی رامبد جوان

بخش قابل‌توجهی از دنبال‌کنندگان صفحه جوان با تاکید بر اینکه زندگی شخصی هر فردی به خود او ارتباط دارد و نباید در زندگی دیگران کنجکاوی کرد، به حمایت از این هنرمند پرداختند و اقدامش را ستایش کردند. در این میان عده‌ای هم انگشت اعتراض را به سمت صداوسیما گرفتند و از برخورد گزینشی بخش‌های خبری این سازمان انتقاد کردند.

به عنوان مثال، کاربری نوشت: «من خیلی تاسف می‌خورم واسه خیلی از مردم و صداوسیما .. که تو زندگیِ شخصیِ آدم همه جوره دخالتشون هست ..شما همیشه خوش باشی ایشالا..من که عشق کردم عکستونو دیدم، با آرزوی موفقیت‌های بیشتر و بیشتر خودتون و همسرتون، در ضمن دلمون تنگ شده.»

کاربر دیگری هم این‌طور نظر داد: «آقای جوان شما بهترین هستید و زندگی خصوصی‌تون به هیچکس مربوط نمیشه و حرفای دیگران نباید روی شما تاثیر بذاره چون تمام این حرف و حدیث‌ها حسادت آدم‌هایی هست که نمیتونن موفقیت شما و خانوادتون رو ببینن شما بهترینید.»

کاربری با نام سارا باقری هم نوشت: «آقای جوان من واقعا متاسفم که مردم ما آنقدر قدرنشناس هستند! امیدوارم شما این رفتارها به دل نگیری.»

مریم فرهمند هم در این باره نظر داد: «آقای جوان زندگی شخصی شما به هیچ کسی ربطی نداره - این تو فرهنگ ما جا نیوفتاده متاسفانه.»

قدردان زحمات رامبد جوان باشیم

در این میان، بسیاری از کاربران به دلیل ساعات و اوقات خوشی که جوان با «خندوانه» برایشان رقم زده بود به حمایت از او پرداختند و تاکید کردند که انصاف نیست با وجود خدمات او به مردم، به تصمیمش احترام گذاشته نشود.

مانند کاربری که نوشت: «نمک‌نشناس نباشیم، خیلیارو سرگرم کرد و انرژی مثبت داد چرا ما ایرانیا یاد نمیگیریم تو زندگی مردم دخالت نکنیم.»، کاربر دیگری هم اینچنین نظر داد: «رامبد جان واقعا متاسفم که آنقد آدمای قدرنشناسی هستیم، ممنون که با برنامت خنده رو لب‌مون آوردی، عقایدت هرچی هست به خودت مربوطه.»

یکی دیگر از دنبال کنندگان صفحه جوان هم به این ترتیب نظر داد: «جناب رامبد جوان ازتون سپاسگزارم برای لحظات شادی که برای من و خانوادم با برنامه خوبتون بوجود آوردید خداوند جزای خیرش رو با فرزند سالم و صالح بهتون بده، مانا باشید و خوشحال.»

همچنین کاربر دیگری نوشت: «اون روزی که با برنامش کلی میخندید و واسه دو ساعت یادتون میرفت مشکلاتتون رو بد نیست یادتون بیاد.... عجب مردم بی چشم و رویی هستیم ما.»

ابراز تعجب کاربران از تغییر نظر عجیب بعضی‌ها

در این میان، نکته جالب توجهی که در میان کامنت‌های زیر پست جوان به چشم می‌خورد، چرخش نظر و عقیده یک‌باره مردم درباره سفر او به کانادا است، در واقع پیش از این در گوشه و کنار شاهد نظرات انتقادی مردم از تصمیم این هنرمند بودیم، حتی بسیاری تصمیم به تحریم او و برنامه‌اش هم گرفته بودند اما به یک‌باره کامنت‌های زیر پست آخر جوان خلاف تمامی این اتفاقات بود.

برخی از کاربران هم به این نکته درباره کامنت‌ها اشاره کردند و به کنایه از پاک کردن کامنت‌های مخالف نوشته بودند، مانند کاربری که در این باره نوشت: «کامنتا رو می‌خوندم، خیلی برام جالب بود اکثرا گفتن زندگی خصوصی و حریم شخصی و کلا تایید آقای جوان، اونایی که توی پیجای دیگه اظهار فضل می‌کردن کجان؟»

یا کاربر دیگری اینچنین نظر داد: «هر چی کامنت میخوانی همه نوشتن من متاسفم آقای جوان که مردم اینقدر فضولن من نمیدونم اینا که تا دیروز فوش میدادن کیا بودن.»

همچنین یکی دیگر از دنبال کنندگان صفحه جوان با صراحت تمام نوشت: «کامنت‌های منفی پاک شدن؟همه طرفدار شدن یهو!»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    اشتباه است که برای گرفتن تابعیت دوگانه فرزند به یک کشور دیگر رفت و تنها برای گرفتن تابعیت کشوری که تولد اولاد در کشورش را شرط دادن تابعیت می داند ارز کشور را خارج کرد، تولد اولاد در کشور مایه ی فخر هر انسان باید باشد، نباید رفتارهای نادرست را باب کرد، ایران باید کشورش را خودش بسازد و قرار گرفتن در زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا را افتخاری برای خود و فرزند و خویشان خود بداند "هر کسی کاو دور ماند از اصل خویش / باز جوید روزگار وصل خویش"
    • IN ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      33 3
      نویسنده این مقاله دقیقا طبق کدوم آمار این چرخش را کشف کردند!!!؟؟ والا ما هم ایسنتاگرام داریم چنین چرخشی را ندیدیم. فکر نمیکنی برای ماست مالی کردن قضیه دیگه دیر شده؟
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      42 1
      خبرآنلاین خوب بلدی نظرات را چرخش بدی!!! برادر من مطمئن باش دیگه رامبد واسه ما مهم نیست بره به حمایت از فرزندش داخل کانادا بپردازه. خدای ما و بچه های متولد شده ایران بزرگ هست. این رفتار ایشان خودش فکر کنه بدترین توهین به متولدین ایران هست. ایرانی که باعث شد اینقدر ثروتمند شه چون بهترین جایگاه را رسانه ملی بهش داد.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      40 1
      مجری لوس بی معنی با برنامه تکراری و............
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      28 1
      از جریان آزاده نامداری 2 سال می گذرد ولی هر جایی که اسمش می اید باز هم همه جریان او را بازگو و یاد اوری می کنند داستان رامبد جان و نگار جواهریان که یک ماه هم نشده حالا حالا فراموش نمی شود و واکنش خواهد داشت با این مقاله ها که مبنا و ملاک مشخصی ندارند هم وضع تغییر نخواهد کرد.
  • عرشیا IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    292 9
    دورویی و ریا در تک تک سلولهای ما ایرانیان جاخوش کرده ،یک روز سایه جوان و جواهریان را با تیر میزنیم ،فردا متمدن میشویم و از لزوم احترام به حریم خصوصی داد سخن میدهیم ،واقعا که چندش اوره....
    • شمس تبریزی IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      موضوع دوررویی نیست. عدم تعادل روانیه. دمدمی مزاجن. در رای دادن هم همینطوری هستن
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      146 6
      نون به نرخ روز خور هم هستن. مثل این موجودی که اسم شمس تبریزی رو به ابتذال کشیده
    • ali CA ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      153 6
      داداش رامبد جوان همه مخالفاشو بلاک کرده
    • مهدی DE ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      4 2
      جاییکه آزادی بیان و اندیشه نباشه، عقل حکم می کنه که چند رنگ باشی. وقتی یک رنگی و صداقت، حماقت فرض شود، هیچکس نمی خواهد احمق فرض شود. هرچند چوب این چند رنگی را خواهیم خورد.
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      اتفاقا این به اصلاح شمس تبریزی درست میگه ،اوج عدم تعادل روانی و دمدمی مزاجی در انتخابات را در سالهای 84 و 88 بوضوح مشاهده کردیم که چگونه یک بیسواد لمپن پوپولیست از مردم عامی و باری به هر جهت رای ریاست جمهوری گرفت
    • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      17 4
      ۹۲ و ۹۶ هم یک پوپولیست دیگر از اون نصفه دیگه مردم عادی رای گرفت.خبر روحانی چی این جواب رو بگذار
    • شمس تبریزی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      14 6
      دوست عزیز، این به اصطلاح شمس تبریزی یعنی چی؟ میتوانی جناب شمس، شمس تبریزی یا خودمونی تر شمسی جون و حاج صمد خطاب کنی اما به اصطلاح شمس تبریزی از ادب به دوره. بنده که به شما توهینی نکردم که اینگونه از من یاد میکنید. ضمنا یادتون رفت سال 96 را هم ذکر کنید.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      4 2
      اگه درک کنی که کشور شامل 80 میلیون آدم با تفکرات مختلفه لازم نیست به مردم کشورت از جمله من و اطرافیانم برچسب ریاکاری بزنی، گرچه ریاکار همه جا از جمله تو اطرافیان منم هست، نمونه بارزش هم رامبد جوان
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      2 21
      ۸:۱۶ در انتخابات ۸۸ بجز عده ای بقیه به این آقا رای ندادند بلکه ایشون بنا بر یک قانون نانوشته می بایست دور دوم ریاست جمهوریش رو حتماً می دید.
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      16 4
      آهان اون وقت توی انتخابات 92 و 96 مردم متمدن رأی دادن و اصلا رأی پوپولیستی نبود، برای همین هم الان وضعمون خیلی خوبه. داداش جناب روحانی برای رئیس جمهور بعدی 400 هزار ملیارد تومن فقط بدهی در اوراق باقی گذاشته یعنی به اندازه 2 سال پول نفت اگه خوب بفروشیم. شما به کدوم رفتار پوپولیستی می گید
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    143 4
    فلامک جنیدی و روناک یونسی هم فرزندشونو خارج از کشور به دنیا اوردن و این واقعا به خودشون مربوطه اما مهناز افشار و نگار جواهریان رامبد جوان فرق می کنن اینا به چند دلیل باید جوابگو باشن. جریان آزاده نامداری هم با ستاره اسکندری فرق داره نامداری
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      78 1
      ستاره اسکندری همون کسیه که از سینما دار ها انتقداد میکرد که چرا فیلم های "ارزشی" که فروش کمی دارند رو در گیشه نگه نمیدارن.
  • ت س IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    234 6
    آقای جوان کسیست که با بودجه میلیاردی برای هر قسمت از برنامه ای که در آن از عشق به ایران میگفت به جایی رسید که به کانادا سفر کند. زندگی شخصی هرکس مربوط به خود اوست. اما زندگی شخصی مجری رسانه ملتی زجرکشیده آن هم با رفتاری به این شدت متناقض قابل قبول نیست.
  • علی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    148 1
    زندگی خصوصی تعریف داره . با این تعریف دوستان پس تمام آقازاده ها ، دلال ها و غیره و غیره همه موجه هستند . طرف کلی دم از ایران و ایرانی می زنه بعد اینطوری رفتار می کنه . اگر ایشون تو سینما چهره شده بودند شاید حرف موافقاشون درست بود نه اینکه با بوجه ملت حرف های قشنگ بزنی بعد اینطوری رفتار کنی . برنامه خندوانه خوبه و براش زحمت کشیدند درست پولش رو هم گرفتند و اعتبارش رو . ولی حرف و عمل متناقض چیز دیگه ایست . مثلا مجری برنامه زلال احکام دیگه آزادی دیگران رو نداره . اتفاقا اونهایی که دنبال حریم خصوصی می گردند و از فضولی بدشون میاد باید نسبت به دو رویی هم واکنش نشون بدهند . این طوری باشه تمام دو رو ها و خیانت کار ها موجه هستند . چون زندگی خصوصی شون هست .
  • محمدعلی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    77 1
    از زندگی شخصی است که به زندگی اجتماعی میرسیم. وقتی طرزتفکری غلط باشد برای خودش بما ربطی ندارد اما سرایت دادن آن بطور ناخواسته به جامعه بما ربط پیدا می کند. آقا و خانمی که بدنیا آوردن بچه در ایران برایشان کسر شان است و کلاس ندارد. نظرشان برای خودشن محترم اصلا چند تا زن دیگه بگیره و در چند نقطه با آب و تاب دیگه دنیا بچه های گلش را بدنیا بیاورد مثل آمریکا، کشور های اروپائی با کلاس مثل فرانسه، انگلیس، هلند اما آلمان نه چون یه کمی خشن هستند!. لطفا ایران را قبول نداردید برای ما دلقک مهربان نشوید.
    • فرزانه IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      1 9
      دقیق تر فکر کنید لطفا!مگه رامبد حق مارو برده با خودش کانادا خرج کرده؟؟؟ سیاسیون دارن چیزی که حق ما هست رو در زندگی شخصیشون خرج میکنن. با داشتن حسابهای ارزی بی حساب و سهام شرکتهای جورواجور. رتمبد پول زحمت و هنر خودشو داره خرج میکنه. مگه سفر کردن یا تصمیم گرفتن برای شناسنامه‌ی بچش حق مسلمش نیست؟؟؟
  • مقدم IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    98 2
    از بین مردم ایران ظاهرا فقط این بازیگرها هستند که علاقه ای به کشوری که مردمش اونها رو مشهور و ثروتمند کردند ندارند ... این رفتار بسیار زشت و ناپسندیده ایست که در میان هیچ فرهنگ و کشوری رایج نیست حتی بازیگران افریقایی ... بازیگران ایرانی باید از مردم عذرخواهی کنند .در دوران پهلوی فرزند اول شاه و ملکه سابق در بیمارستانی در جنوب تهران متولد شد و مورد استقبال مردم هم قرار گرفت .مردم مادامی قدرشناس افراد هستند که به هنجارهای آنها بی احترامی نکرده است ...
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      4 0
      چقدر هم مردم احترام گذاشتن
    • US ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      1 1
      یعنی چی که میگی" حتی بازیگران آفریقایی " ؟؟ یعنی هر کی اهل قاره آفریقاست بی فرهنگه؟ شما اول خودت برو فرهنگ یاد بگیر.
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
      3 5
      آسمون رو به ریسمون نباف لطفا طرف یه بیمارستان جنوب شهر رو قرق کرده و خیابونهای اطرافش هم براش فرش کردن و کاملا نمایشی یه کاری کرده و تا تقی به توقی خورده با میلیاردها دلار رفع زحمت کرده، دیگه هر نمایشی هم ارزش بیان نداره مخصوصا وقتی که بدونی طرفت حاضره تغییر موضع صدوهشتاد درجه ای بده
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    10 1
    فعلا که عاشقان کورش آریایی و ... عاشق غیر ایرانند... تو جنگ ها و دفاع از وطن هم نیستند تو سازندگیش هم نیستند .... این جماعت چون دستشون از بیت المال و منابع کشور کوتاه شده میخوان بیان و سهم بردارن وگرنه کاری به ایران ندارند به راحتی خاک میفروشند چون فقط زندگی و خوشحالی خودشون رو می بینند ... در صورتیکه که در اسلام عزیز ما سفارش شده تو نمی تونی راحت بخوابی اگه همسایت نیاز داره
  • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    8 0
    دو رویی کار زشت و ناپسند ای است که امسال رامبد برای بدست آوردن فرست و ثروت از اون استفاده کرد . به مردم هی از غرور ملی بگی بعد فرزندات را نمی خواهی در ایران زاده شود که تابعیت کشور دیگری داشته باشد پس چه چیز ایران را می خواهی پول مردمش را که از کشور خارج کنید! ایشان نباید در رسانه ملی باشد برود در کانادا پول بدست بیاورد اگر راست میگه
  • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    41 1
    همین هایی که میگویی حمایت کردند پس چرا از روحانیت و سپاه و بسیج و خانواده های ایثارگر انتظار دارند یک رفتار و گفتار در شان انجام دهند و مدام میگویند فلان کار از ایشان بعید بود چون مدعی بودند.رامبد هم چون ادعای وطن پرستی کرد حالا این عمل او نوعی ماکیاولیستی محسوب میشودمیشودآنها که تایید کردند یعنی به مکتب ماکیاولیستی علاقه مند هستند
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    88 2
    رام بد خان اگر کاری هم برای تلویزیون کرده اونقدر پول به جیب زده که زحمتش شیرین بوده ، مثل کارگری که صبح تا شب جون میکنه و آخر ماه حقوقش رو بهش نمیدن و سر گرسنه زمین میذاره نبود که بخاطر زحمتاش قدرشناسی هم لازم داشته باشه . تازه زحماتش در حد چند تا شعر مسخره ی دوه دوه گفتن بود!
  • US ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    138 1
    نظر ما که عوض نشده هنوزم اعتقاد داریم رامبد جوان فردیست دغل باز و ملون!!!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    112 2
    دقیقا کدوم چرخش؟!!!! چرا دارید ازش حمایت میکنید یعنی واقعا میتونید ببینید دوباره بیاد تلوزیون ‌.... بگه
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    95 6
    واسه اينكه اين ادم دورو و حالا ميشه گفت ترسو هركى نظر منفى داده را بلاك كرده. ايشون كلا از واقعيت فراريه
  • DE ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    50 5
    دورویی و نون به نرخ روزخوری در طول تاریخ از صفات برجسته ما ایرانیان بوده است. برای همینه که باور داریم بهترین ملت دنیا هستیم
  • FR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    92 4
    ريا كار تر از رامبد جوان نداريم، حتى تو جهت دادن به نظرات مخالف صفحه اينستاگرامش!! نه داداش از دور خارج شدى، تمام
  • م IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    70 2
    سلام تاوقتی خودمون تابع ظلم باشیم همینه هی بریم روبیکا نصب کنیم دنبال برنده شدن توی ستاره فلان هاباشیم ویک لحظه فکرنکنیم این پول ها ازکجا میاد ومیره وبه چه قیمتی اوضاعمون همینه یکی مثل این اقاکه خیلی زیاده پول باداورده مملکتومثل اب خوردن خرج میکنه ومیره ازماست که برماست
  • CA ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    86 2
    نه خیر نظرات برنگشته بلکه همه نظرات مخالفاش رو بلاک کردن
  • روح الله IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    100 2
    نقل رامبد جوان و ستاره اسکندری و بقیه سلبریتی ها که در تلویزیون و بیرون از آن، رفتار دوگانه دارند فقط یه چیزه: صدا و سیما اسمش بده ولی پولش خیلی خوبه... میری اونجا هر کاری که ازت میخوان میکنی و پولتو میگیری و میای بیرون هر کاری دلت خواست میکنی...
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    5 1
    اقای جوان دورو تشریف دارند. مثل این میمونه که یک روز معلو بشه مجری زلال احکام ـ مسیحی بوده .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    3 0
    ولی هنوز هم تورنتو اولین شهری بود که برای نی نی جوان دست زد
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    2 1
    شما به کاربران اینستاگرام می گویید مردم؟ نه آنهایی که لیدر هستند نه کاربران مردم نیستند. یک جماعت خیلی خاص عمدتا از جوانان اصلاح طلب هستند. ....
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    9 0
    کاش همه مردم متحد بودن و کشورمون از اینجور آدمای متظاهر پاک میشد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    4 1
    می کوبیم بعد بزرگ می کنیم، کی می فهمی ما چند چند هستیم؟
  • خسرو IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    8 0
    اینکه کسی بخواد بچه اش کجا بدنیا بیاد مسئله شخصیه ولی اگه فرد یه چهره معروف یا مقام مملکتی باشه با کلی شعار و ادعا و اینکار را بکنه به مفهوم عوام فریبی و نون به نرخ روز خوردنه . ادعا را باید از مردان بی ادعا که مظلومانه با دشمن جنگیدند و حتی جنازه شان برنگشت مگر چند پاره استخون آن هم بعد سالها باید یاد گرفت . سلبریتی واقعی آنها هستند . روحشون شاد.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    8 0
    یکی از دلایل این هجمه های یک طرفه خط دادن سایتها و حذف پستهای یک طرف مجادله است که خیلی از سایتها به نوعی با این کار سعی میکنن بگن که افکار عمومی اینطوری فکر میکنن.
  • محمد اسلامی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    8 2
    قدردان زحمات رامبد جوان باشیم............کدام زحمات.........
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    7 1
    اقای جوان چون شخصه معروف ومشهوری هستن باید در رفتارهای شخصیشون هم دقت نظر داشته باشن که بر احساسات مردم تحت فشار کشور اثر منفی نداشته باشه الاخصوص که ایشان خودشون را حامی و طرفدار مردم کشورش معرفی می کردن واقعا کاری که ایشون انجام دادن بسیار ناراحت کنند و جای تاسف بسیار داشت
  • باقری IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    11 0
    آیا رامبد سر کیسه رو برای مطبوعات شل کرده است؟
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    17 0
    با دو تا کامنت داستان عوض نمیشه، سعی نکنین یک تفکری رو تحمیل کنید، نظر مردم با هم نه به دورویی هست. زنده باد ایران.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    5 1
    کسی که به خاک ایران افتخار نکند و عشق نورزد در ایرانی بودن او تردید هست.
  • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    11 0
    گول این خبر را نخوردی اینا دوستای رامبد جوان هستند که میخوان دوباره وجهه عمومیش را ترمیم کنن وگرنه نظر مردم فرق نکرده و دو سه تا کامنت ماجرا را حل نمیکنه؛ هیچ تغییر جریانی در کار نیست. از یه کامنت عکس گذاشته و نتیجه گیری کرده که نظرات مردم برگشته این یه نوع توهین به شعور خواننده است. اگر جرات داشتید اون ریپلای های زیر اون کامنت را هم میذاشتید مردم ببینن؛ بعد اون کامنته خیلی خنده دار و مضحکه که اظهار امیدواری میکنه که رامبد جوان انتقادهای به حق مردم را به دل نگیره خخخ کار کرده پولش را گرفته مگه در حق ما لطفی کرده؟؟؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    3 18
    اخه مقایسه کردن با حرفهای اقای جعفری دیدن اقای جوان کارش خیلی بی خطر تر از حرفهای اقای جعفریه. در نتیجه ما ملت صبح "درود برمصدق" و عصر "مرگ بر مصدق" به این نتیجه رسیدیم که دیدگاهمون رو عوض کنیم. که اگر از اول با عقل فکر میکریدم لازم نبود این همه این اقا رو زجرکش کنیم چون تصمیم برای زندگی خصوصی به هیچ احدی ربط نداره.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    13 0
    کجا نظرات برگشته؟! چرا دارید خط میدید شما خبرآنلاین ، از نظرات همین خبر هم میشه فهمید موضع مردم همچنان سرجاشه
  • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    10 0
    نظرها برنگشته. نظرات مخالف رو حذف یا بلاک می‌کنند. یعنی متوجه این موضوع ساده نشدید؟
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    5 0
    چرخش نه بفرماييد حذف، بهترين راهكار!!!!!!!!!
  • احمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    4 0
    بهتر بود که به جای داوری در مورد نظر مردم، کمی تحقیق آماری می کردید... فکر می کنم یا مخالف ها رو بلاک کرده، و یا چون قضیه فروکش کرده، مخالفین دیگه کامنتی نگذاشتند و تنها هوادارهای باقیمانده که قبلاً نیز نظر موافق یا خنثی داشتند کامنت گذاشته اند....
  • رضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    4 0
    پانصد میلیون خرج سفر. صد میلیون هم خرج کامنت. بعدا جبران میشه ان شاالله
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    4 0
    گند زدی به برنامه خندوانه
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    3 0
    خبرانلاین رامبد جوان چقدر بهت داده ؟ راستشو بگو
  • مممممم IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    4 0
    شما خودتون چرا توی زندگی شخصی همه دخالت می کنین
  • .... IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    3 0
    فعلا که خندوانه نیست ظاهرا صدا و سیما هیچ برنامه ای نداره اون عده زیادی که این برنامه را نگاه میکردن بی برنامه شدن و عده ای هم که دست اندر کار برنامه بودن بدتر از اون
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
    6 0
    همه مخالفاشو بلاک کرده،چطوری کامنت بذارن .اگه آزاده نامداری اون آدم سابق شد رامبد جوان هم میشه!!!
  • AT ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
    4 0
    خبرسازی و دروغگویی
  • ایرانی US ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    2 0
    شیره سر مردم نمالید خدا کنه صدا و سیما رامبد جوان و امثال آنها را دیگه را ه نده ثابت کنه صدا و سیما با مردم هست
  • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    1 0
    چون نظرات مخالف رو پاک می کنه و سرزنش کنندگان را بلاک