تشکیل تیم تخصصی غواصی در نواحی حادثه خیز البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اداره آب منطقه ای و سازمان هلال احمر البرز موظف هستند تا نسبت به تشکیل تیم تخصصی با اولویت افراد دارای تخصص غواصی در نواحی حادثه خیز اقدام نمایند.

به گزارش خبرآنلاین، علی درویش پور در جلسه هماهنگی اقدامات ایمنی جهت رودخانه ها و سدهای استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند تا باهماهنگی کامل و همکاری یکدیگر در راستای پیشگیری وکاهش قربانیان غرق شده در رودخانه ها اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم در حوزه ایمنی و بحران ضرورت دارد مدیران دستگاه های ذیربط نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.
درویش پور ادامه داد: در محور چالوس حوادث غرق شدن شهروندان در رودخانه بسیار شایع تر است که باید نظارت ها و اقدامات ضروری در جهت ارتقا سطح ایمنی شدت بیشتری داشته باشد.
وی افزود: باید بازدیدها و نظارت ها توسط تیم های گشت زنی بطور مستمر از مناطق  حادثه خیز صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه بعنوان یک اقدام جدی و زیر بنایی در دستور کار اداره آب منطقه ای استان البرز قرار بگیرد.
وی عنوان کرد: آموزش افراد بومی جهت نجات افراد غرق شده از رودخانه باید در دستور کار مدیران دستگاه های ذیصلاح قرار گیرد.
درویش پور اشاره کرد:  در حوزه فرهنگ سازی کاهش قربانیان غرق شده در رودخانه اداره آب منطقه ای البرز تعاملات لازم را با سازمان صدا و سیما داشته باشد.
وی افزود: اداره آب منطقه ای و سازمان هلال احمر البرز موظف هستند تا نسبت به تشکیل تیم تخصصی با اولویت افراد دارای تخصص غواصی  در نواحی حادثه خیز اقدام نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =