۲۷ نفر
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
لیگ برتر والیبال بدون ارومیه!

بنا به اظهارات منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، هر دو نماینده ارومیه (شهرداری و دورنا) به لیگ دسته اول سقوط کرده‌اند و با این تفاسیر، این شهر امسال در لیگ برتر نماینده‌ای ندارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جمشید حمیدی کارشناس و پیشکسوت والیبال در کانال تلگرامی‌اش (برفراز تور) نوشت:

پور حسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال:

دورنا ارومیه تیم سوپر لیگی نیست و تیم شهرداری ارومیه هم برحسب مقررات به لیگ یک سقوط کرده است؛ اما بر حسب تاکید اقای داوری چنانچه تیمی انصراف بدهد شهرداری ارومیه جایگزین خواهد شد و اگر تعداد تیم های غایب به دو برسد تیم شهداب یزد به دلیل بازیهای خوبی که در لیگ یک ارائه داده و با داشتن امکانات بسیار مطلوب جواز سوپر لیگ خواهد گرفت.
وی درباره تیم شهرداری تبریز که‌ گفته می شود با انتقال سهرابی رئیس باشگاه به تراکتورسازی، تیم تبریز با نام تراکتور خواهد بود گفت؛ تا این لحظه چنین در خواستی ارائه نشده است و تیم ها تا ۱۵ مرداد وقت دارند.

این درحالیست که رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسفندماه گذشته در گفت‌وگو با برنامه ۱+۵ در خصوص سوال مبنی بر اینکه طبق مصوبه هئیت رییسه سازمان لیگ بند ۹ در تبصره ۷ فقط دو تیم سقوط خواهند کرد گفته بود: بنده سال ۹۷ در سازمان لیگ حضور نداشتم و از مصوبات خبر ندارم  ولی قطعا با پیگیری مصوبات در خصوص سقوط تیم‌ها اقدام خواهیم کرد.
گفتنی است بند ۹ تبصره ۷ سازمان لیگ مبنی بر سقوط ۲ تیم از لیگ برتر به تصویب هیئت رئیسه فصل قبل سازمان لیگ رسیده است و شهرداری ارومیه جزو این ۲ تیم نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =