جوان معتاد ۵۰ پراید را دزدید تا خرج مواد مورد نیازش تامین شود

شرق نوشت: مأموران کلانتری عباس‌آباد ساعت چهار بامداد دیروز حین گشت‌زنی متوجه خودرویی مشکوک در خیابان مطهری شدند و دیدند پلاک عقب این خودرو به‌سمت بالا خم شده.

مأموران مظنون را تحت مراقبت قرار دادند و فهمیدند او خودروهای پارک‌شده کنار خیابان را زیر نظر گرفته است، به ‌همین دلیل به او دستور ایست دادند اما این فرد با بی‌توجهی به فرمان پلیس به راه خود با سرعت ادامه داد.
راننده فراری در تعقیب‌وگریز پلیسی وقتی به خیابان دماوند رسید تعادل خودرو را از دست داد و با خوردن به جدول کنار خیابان لاستیک خودرو ترکید و او نیز از ناحیه دست و پا جراحت‌هایی جزئی برداشت.
پس از انتقال راننده جوان به کلانتری، او به سرقت سریالی 50 دستگاه خودروی پراید در سراسر تهران اعتراف کرد و گفت پرایدهایی را که مدل‌شان زیر سال 85 بود، به این دلیل که به سیستم ایموبلایزر مجهز نبودند و ایمنی‌شان از خودروهای دیگر پایین‌تر بود، سرقت و با آنها چند روزی مسافرکشی می‌کرد تا بتواند خرج شیشه، مخدر مصرفی‌اش را تأمین کند. سپس ماشین را رها کرده و دوباره سراغ سرقت خودروی بعدی می‌رفت. بنا بر این گزارش، برای متهم پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و او به مقام قضائی معرفی شد. در همین حال تحقیقات برای شناسایی شکات او از سراسر تهران ادامه دارد.
سرهنگ محمد احمدی، رئیس کلانتری 104 عباس‌آباد با اشاره به این پرونده هشدار داد: درصورتی‌که شهروندان خودروهای خود را خارج از پارکینگ و در کوچه و خیابان پارک می‌کنند حتی‌المقدور آن را به انواع قفل‌های ایمنی تجهیز کنند تا از تبعات بعدی ماجرا در امان بمانند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =