برگزاری جلسه ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در زندان الیگودرز

رییس زندان الیگودرز در ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندان الیگودرز گفت : اتحاد و همدلی حرف اول را در ستاد کاهش آسیب الیگودرز می زند

به گزارش خبرآنلاین لرستان، هیئتی از اداره کل زندانهای لرستان متشکل از امین القاصی مهر رئیس حفاظت واطلاعات, مسعود یعقوبی رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج , حسین غلامی چگنی سرپرست بازرسی و ارزیابی عملکرد و حسین قربانی رئیس امور قضایی اداره کل زندانهای استان در جلسه ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندان الیگودرز حضور یافتند.

بنا به همین گزارش این جلسه در دفتر سرلک رئیس زندان الیگودرز برگزار گردید و همه اعضاء ستاد و مهمانان ویژه این جلسه با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرلک در این جلسه ضمن ارائه برنامه ها و عملکرد این ستاد و همچنین تفکیک مسئولیت های محوله اعضاء گفت : هدف ما در ستاد کاهش آسیب از روند تئوری سال قبل به پیشرفت عملی در سال جاری رسیده و با همت اعضاء و لطف خداوند این ستاد تا حدود زیادی توانسته در امر کاهش آسیب نقش خود را بخوبی به سرانجام برساند.

نجات 40 نفر از معتادین از اعتیاد

وی افزو  : نقش اعضا در این ستاد زنجیر وار بوده و هرکدام از واحدها به نحوی به قسمت های دیگر مرتبط است یعنی به معنی واقعی کلمه اتحاد حرف اول را در ستاد کاهش آسیب الیگودرز زده و خواهد زد و نمونه بارز آن برنامه ریزی صورت گرفته در امر ترک معتادان بیمار صورت گرفت و به حول قوه الهی امسال نتیجه آن را دیدیم و قریب به حدود ۴۰ نفر از مددجویان موفق شدند از چنگ اهریمن اعتیاد نجات پیدا کنند که این روند نه تنها موفقیتی بزرگ محسوب میشود بلکه سایر معتادان را ترغیب نموده تا شروع به ترک البته با برنامه های ستاد نمایند .

در  پایان مدعوین ضمن ابراز رضایت و خرسندی از برنامه ها و عملکرد ستاد کاهش آسیب الیگودرز و همچنین ارائه پیشنهادها و راهکارهایی در جهت نیل به اهداف این ستاد جلسه را خاتمه دادند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =