اعزام ۱۸۰۰  نفر از مددجویان کمیته امداد لرستان به مشهد مقدس

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت:۱۸۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان در قالب اردوهای زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جاسم محمدی فارسانی، به برنامه فرهنگی اردوهای زیارتی و تربیتی این نهاد اشاره کرد و گفت: یکی از شیوه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی برگزاری اردوهای تخصصی و زیارتی است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری ۱۸۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب اردو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند گفت: اردوهای اعزامی بر اساس مخاطبان در گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی (مادران و دختران) به‌صورت تفکیکی در مراکز فرهنگی تربیتی وابسته به این نهاد حضور یافته و علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) از برنامه‌های ویژه فرهنگی آموزشی بهره‌مندمی شوند.

اردوهای زیارتی یک الگوسازی مناسب در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است

مدیرکل کمیته امداد به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی بر سبک زندگی و توانمندسازی اشاره کرد و افزود: اردوهای زیارتی یک الگوسازی مناسب در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اجرای بیانیه گام دوم ویکی از راه‌های اصلی آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب هست.

محمدی فارسانی بابیان این مطلب که اردوهای زیارتی با اولویت مددجویان زائر اولی انجام می‌شود گفت: اردوهای زیارتی به‌صورت یک هفته ای و با رعایت ضوابط استاندارد به‌صورت رایگان از محل سکونت تا مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی هزینه اعزام مددجویان را یک میلیارد تومان ذکر کرد و خاطرنشان کرد هزینه‌های اردوهای زیارتی مشهد مقدس با مشارکت خیران و کمیته امداد تأمین‌شده است.

مشارکت خیران در اعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشده‌اند

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به مشارکت خیران در اعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشده‌اند گفت: نیکوکاران، اشخاص حقوقی و حقیقی می‌توانند با روش آسان و استفاده از کد #۰۶۶*۸۸۷۷* در اقصی نقاط کشور با انتخاب گزینه شوق زیارت در این برنامه معنوی به میزان دلخواه مشارکت نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =