۴۹ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱
با غلط‌های‌تان، از شاملو و کیارستمی، «قدیس» می‌سازید

مدیر جوان شبکه سوم سیما در حال تکرار تجربه‌هایی است که بارها و بارها ناکارآمدی و شکست‌شان اثبات شده. تجربه‌هایی که حاصلی جز بردن رونق مسلمانی نداشته و نه تنها به جذب حداکثری منجر نشده بلکه همان اقلیت پایبند و متعهد به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را نیز مجبور کرده تا برای حفظ آبروی خود به کنجی پناه ببرند و برای این که در زمره لشگریان امثال آقای فروغی تعریف نشوند، اعتقاداتشان را پنهان کنند.

آیا مدیر جوان نسبت به آن چه انجام می‌دهد، هیچ وقوفی ندارد؟ پاسخ هرچه باشد، ادامه فعالیت او یک فاجعه بزرگ محسوب می‌شود. یا نسبت به آن چه انجام می‌دهد ناآگاه است که در این صورت ماندنش در چنین مقامی جنایتی است هولناک در حق فرهنگ و هنر و سیاست و اجتماع این سرزمین و یا آگاهانه کمر به نابودی آخرین بهانه‌های کوچک خوشبختی این مردم بسته که در آن صورت نیز باید بی‌درنگ برکنار شود و در محکمه‌ای عادلانه پاسخگوی این همه خراب‌کاری باشد. نظام جمهوری‌اسلامی پس از گذشت بیست و خورده‌ای سال هنوز نتوانسته زخم‌هایی را که برنامه بی‌هویت «هویت» برجای گذاشته مرهم نهد. قتل‌های زنجیره‌ای و اتوبوس ارمنستان و دیگر آبروریزی‌های بزرگ از نتایج و توابع همان برنامه‌ای بود که در ظاهر دغدغه حفظ هویت قومی و دینی را داشت اما بی پروا می‌برید و می‌شکست و می‌درید تا عرصه را برای برکشیدن پهلوان پنبه‌هایی فراهم کند که این روزها دور یک میز می‌نشینند و در غیاب حتی یک صدای مخالف، سلیقه‌های عامیانه خود را به عنوان صدای غالب به مردم قالب می‌کنند.

مدیر جوان شبکه سه در حال تکرار تجربه مدیرانی است که توانستند ظرف کم‌تر از دو سه سال یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های کشور را به چنان حضیضی درغلتانند که شان و اعتبارش از کاغذ باطله‌ای کم‌تر باشد و جز دشنام‌هایش هیچ چیز قابل اعتنایی در آن یافت نشود. اشتباه نشود، هیچ آدم عاقلی با نقد شاملو و عباس کیارستمی مشکلی ندارد. همان‌طور که هیچ آدم منصفی با کنترل عادل فردوسی‌پور و رقیب تراشیدن برای او مشکلی ندارد. اما نقد کجا و خصومت ورزیدن و یک طرفه به قاضی رفتن و حکم تکفیر صادر کردن کجا؟ عرصه را برای رقابت فراهم آوردن کجا و حذف فیزیکی و معنوی کجا؟ اتفاقا مدیر شبکه جوان و نظائر او با عملکرد غلط اندر غلط خود سبب می‌شوند تا شاملو و کیارستمی و فردوسی‌پور در مقام قدیس بنشینند چرا که منتقدان درست و حسابی این بزرگواران، برای این که در کنار فروغی‌ها تعریف نشوند، مهر بر لب زده، خون می‌خورند و خاموش می‌مانند.

در چنین فضای غبارآلوده و مسمومی، جایی برای شنیدن حرف حساب باقی نمی‌ماند. در این فضای دوقطبی، تو یا قهرمانی یا مزدور. یا فرشته‌ای یا دیو. و ناگفته پیداست در منظر عامه مردم که حوصله تحقیق و تفحص و مطالعه ندارند و کانال‌های تلگرامی برای اکثر آنان حکم وحی منزل دارد، دیو و مزدور کسی است که مورد قبول حافظان وضع موجود باشد و قهرمان و فرشته کسی که مورد غضب آنان. و این وضعیت مضحک را چه کسی پدیدآورده: مدیر جوان و امثال او که گمان می‌برند تنها حارسان دین خدا و رسول خدایند و اگر نباشد غیرت و حمیت آن‌ها، عنقریب است که بر کره زمین نشانی از دیانت و معنویت برجای نماند و غربزده‌ها و لائیک‌ها و ضدانقلاب‌ها و روشنفکرها و استحاله شده‌ها، ته مانده ارزش‌ها را به یغما برند. ای کاش می‌توانستند اندکی از منیتی که سرتاسر وجودشان را فراگرفته، فاصله بگیرند تا با گوش جان بشنوند سخن لسان‌الغیب را که فرمود: «در بحر مایی و منی افتاده‌ام، بیار /  می، تا خلاص بخشدم از مایی و منی»

ای کاش خود را محور حق و باطل نمی‌دانستند و مستعد شنیدن این کلام حکیمانه بودند: «فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست / کفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی»

ای کاش...اما گویی به حکم «صم بکم عمی فهم لایعقلون» دچار آمده‌اند و هیچ سخنی را جز مدح و ثنای خود نمی‌شنوند. اگر مومن بودند از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شدند اما گویی از ایمان بهره‌ای جز پیشانی پینه بسته و پیراهن بر روی شلوار افتاده و بستن دکمه‌ای که راه پمپاژ خون به مغز را می‌بندد، ندارند و تفکر الساعه افضل من عباده سبعین سنه را یک بارهم به گوش جان نشنیده‌اند. مگر می‌توان دعوی پیروی از رسول خدا را داشت اما این همه به عقل بی‌اعتنا بود؟ مگر می‌توان یک عمر به نام انجام تکلیف الهی نتیجه فاجعه‌آمیز گرفت و باز بر همان اشتباه پیشین اصرار ورزید؟ آیا آن همه تجربه‌های تلخ و شکست خورده نباید یک بار این دوستان را به این فکر می‌انداخت که در اصل آن چه تکلیفش می‌پندارند، بازنگری کنند؟ آیا مرکز جهان برای ابد درست همان جایی است که این دوستان خرشان را پارک کرده‌اند؟ نمی‌دانم گفتن این حرف‌ها فایده‌ای دارد یا نه؟ با ناامیدی تمام می‌نویسم و با این یقین گزنده و طاقت‌سوز: که هیچ گوشی نمی‌شنود و هیچ پاسخی نمی‌آید. آیا همانند اسلاف خود به این خرابی‌های پی در پی باید امیدوار باشم و برای دلخوشی خودم و دیگران زمزمه کنم: «خرابی چون که از حد بگذرد آباد می‌گردد؟»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 47
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    باسلام سانسور نشده مستند قدیس تماما بر ضد و علیه شاملو بود... جناب آقای موسوی شما هم بجای نقد عملکرد مدیران سیما در حال خالی کردن عقده های تلنبار شده در گلوی خودتون هستید.. شاملو و کیارستمی و فردوسی پور تنها بهانه و دست آیزی هستند برای خالی کردن این عقده های انباشته شده...
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      4 0
      " سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست...قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود"
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      3 0
      اقا یك كلام ختم كلام این صدا و سیما كه این مستند های مضحك و سراسر تحریف درست میكنه و نشون میده فقط یك دلیل داره اونم اینه كه خیلی خیلی خوب مخاطبش رو میشناسه
    • ایرانی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      5 5
      خودتان را تکه و پاره نکنید . کسی دیگه صدا و سیما میلی را نگاه نمیکند .لااقل عقلا نگاه نمیکنند.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    من از عمق کارهای مدیر شبکه سه خبر ندارم ولی آقای موسوی شما و همگنانتان در طی سه دهه آنقدر از در نحس تسامح و تساهل با برخی جریانات ضدانقلاب و اون ور آبی .... یا اون جریان ریاکار و نقاب بسته ای که در تراز انقلاب این مردم شهید داده نیستند .... وارد تعامل و کرشمه و ناز شدید که الان به روزی رسیده ایم که می بینیم از شاملو قدیس میسازند . اصلا نباید انکار کنیم دور شدن از ساحت عدالت با روش های تکنوکراتی دوران سازندگی و اصلاحات باعث شد که جریان ناخالصی بنام دولت احمدی نژاد ظهور کند . این شما انقلابی های جاهل و سهل اندیش بودید که از ترس رانده شدن از کنار برخی حقایق چشم بسته و رد شدید که الان باید اینطور تاوان پس بدهیم . آرزو نکنید که خرابی چو از حد بگذرد ال بشو و بل بشود ... مواظب باشیم سر حقیقت را به دار نبرند ...... البته متهم ردیف اول شما هستید و همگنانتان جناب موسوی .
    • آسو AE ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      71 40
      شهید؟؟؟شما و همدستانتان فعلا بروید سبیل و کراوات شهید پاک کنید،جریان احمدی نژاد هم اگر بوجود آمد فقط توسط تفکر شما برای حذف مخالفان آن هم به زور بود،توپ تو زمین بقیه ننداز،تا دیروز معجزه هزاره سوم شما بود، سر حقیقت را خیلی وقت پیش شماها با امثال سعید امامی و قتل های زنجیره ای و محفلی و ... با وای انقلابمان خراب شد به بالای دار بردید ،انقلابی که از آرمانهای ۵۷ آن حتی جسدی نیز نمانده،هر چی سلطان و آقازاده است از پر شال شما دارد بیرون میزند،و شما به ما میگویید مسامحه گر چون میگوییم تقدیری وجود ندارد و باید همه جوابگو باشند و شما میگویید اگر به خیلی ها تو بگوئیم عرش خدا می لرزد و انقلاب از سکه می افتد
    • شمس تبریزی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      5 4
      خواهر گرامی، رضا خان روز عاشورا گل می مالید به سر و صورتش. شام غریبان با خانواده اش میرفت حسینیه و شمع روشن میکرد و به این ترتیب علما را فریب داد. آنها خیال نمیکردند این آدم با این ظاهر فریبنده اش بعدها آن اقدامات را انجام بده. میخوام بگم احمدی نژاد هم مثل رضا خان ما را فریب داد. البته منظورم این نیست او مثل رضاخان با اسلام ستیز داشت اما در اینکه باطنش فرسنگها با ظاهرش فاصله داشت مشابه رضاخان بود و علما را فریب داد
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      1 8
      آسو جان مثل اینکه متوجه متن بنده نشدی و من چیزی از پاسخ اعتراضی شما دستگیرم نشد ولی آقای موسوی می دانند و درک می کنند من چی گفتم .
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    44 57
    متن زیبایی بود
  • کامبیز IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    87 57
    عجیب تر از رویکرد نابخردانه مدیر شبکه سه ، لجاجت اوست.در حالیکه هنوز تبعات حذف محبوب مردم ( فردوسی پور) به جرم محبوبیت تمام نشده است و حواشی رفتن مزدک میرزایی ادامه دارد و پخش مستند احمد شاملو در سالگرد درگذشت او نیز موج مخالفت مخاطبین را زیاد کرده بود دیروز هم مستند مهندس بازرگان پخش شد.معلوم نیست این صداو سیما که اینگونه لجام گسیخته به جنگ مخاطبین اندک خود رفته است بزرگتر ندارد؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    48 42
    کووو گوش شنوا؟؟؟ اینا خودشون زدن به خواب، نمیشه بیدارشون کرد! یک عمر اسیر اشتباه هستن و عمر خودشون و امثال ما رو هم تباه کردن. بدون تقریبا هیچ دستاوردی، بغیر از بین بردن سرمایه های ایران اعم از انسانی و ...! بنظر من شما م مثل مزدک مهاجرت کنید. رسول خدا هم هجرت کرد.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    24 40
    ما ملت در (( قدیس ! )) سازی ید طولانی داریم !!!!!!!
  • کدخدا IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    37 43
    واقعا اینقدر شبکه 3 شیرتوشیره که یک مدیر شبکه با روان چندین طرفدار یک برنامه بازی میکنه به احوالمان باید خونگریست واقعا فاجعس جمع کنید این بی لایقان را
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    29 25
    چطور خود شما محور فهم شعور تجربه کاربلدی زبان دنیا فهمی و بی هیچ حرف و حدیثی هر کسی به شماها کولی بدهد خوب است؟؟ این محور زندگی بودن نیست ؟؟؟
  • بهنام FR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    39 47
    اقایان هر چند این حرف ها واقعیت تلخ است ولی این هم مثل هزار مدیرانی است که ضربه به بدنه این کشور میزنن چونکه از آقازاده ها هستند و از زمان قدیم گفته اند نرود میخ آهنین در سنگ
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    50 27
    جمل انلاینی های حرومی
  • TR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    38 68
    مگر شبكه سه و حتي ديگر شبكه ها هنوز بيننده دارند؟؟!!!!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    39 51
    مدیر شبکه 3 کیه بابا. چرا همه گیر دادید به این آدم؟ چرا با رئیسش ( رئیس کل صدا و سیما) که اینو گذاشته سرکار و خودش رفته پشت همه قایم شده کسی کاری نداره؟! مگه همین رئیس کل نبود که میگفت فردوسی پور نمیره؟ الان کجاست بیاد جواب بده؟ بچسبید به ریشه. علی عسگری بره مدیر جدید بیاد همه این خرده مدیرها رو عوض میکنه. چرا چسبیدید به جوجه مدیرها
    • بهنام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      25 39
      یعنی شما متوجه نشدید که ایشان کاره ای نیستند ؟ رئیس رو گذاشتند که مثلا رئیس باشه ولی اگه بخواد کوچکترین اقددامی کنه باید بره نه بخش خبر دست ایشونه نه بخش سیاسی و نه شبکه سه مگه نسبت فامیلی این مدیر رو نمیدونین مگه نمیدونین به کی وصل هست؟
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    35 39
    اینها همه حاصل یک تفکره . انجمن حجتیه! می خوان ظهور رو نزدیک کنن!
  • FR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    46 34
    مطمئناٌ شاملو و کیارستمی و فردوسی پور سر جاشون در فرهنگ فارسی میمونن چون آینده روی اثر آدمها قضاوت میکنه . این نامدیر ناپخته تیغه تبری است که دسته آن جای دیگریست . منتصبان وی را باید جست .
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    41 30
    آقای موسوی! شاعر شعر آخر نوشته تان در همین شعر گفته است: «گر چرخ به کام ما نگردد کاری بکیم تا نگردد». دردا و دریغا که صد سال است چرخ به کام ما نگردیده و نتوانسته ایم کاری کنیم.
  • FR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    33 22
    دکمه ای که بستنش خون را به مغز نمیرساند خخخخخ تعبیر جالبیه و مثل اینکه درسته !
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    30 17
    تا ساختار صدا و سیما عوض نشود وضع همین است .عده ای فامیل و هم جناح و غیر پاسخگو پفقط باعث سرخوردگی تضعیف باورها و از بین رفتن سرمایه ها میشوند
  • احمد IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    21 31
    متن خوبی بود! اما چرا این متن ها و صحبتها فقط باید از یک وبسایت شنیده شود! دستهایی که بتوانند خواست مردم رو عملی کنند کجایند؟!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    10 6
    از شما بعید است «بیست و خرده ای» را «بیست و خورده ای» بنویسید. مثل اغلب «سبزی خردکنی»ها که رسما «سبزی خوردکنی» هستند
    • سید عبدالجواد موسوی ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      19 4
      ممنون دوست عزیز. کاملا حق با شماست. لطف کردید.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    13 18
    شاملو و کیارستمی قدیس هستند.
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      2 1
      درود بر شما. البته به همراه شجریان و بیضایی .
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    76 36
    اگر هم حزبتان بود که الان میگفتید عادل فردوسی پور بعد از چندین سال باید برکنار میشد چون ماندن طولانی مدت موجب دیکتاتوریه چنانکه به همین روش به ایت الله جنتی می تازید اما چون هم حزب شما نیست منتقد شده اید امان از این عینک سیاست بازی شما
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    7 20
    گند زدن به تلوزیون تازه مردم با رسانه آشتی کرده بودن که این جوان های بی نامک به آتش کشیدن تمام زحمات گذشتگان رو
  • ناامید IT ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    21 21
    نه به افراط و تنگ نطری
  • AU ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    21 20
    کنترل عادل فردوسی پور؟! نه داداش، شما لطفا فاز معتدل و منتقد بر ندار. فردوسی پور کاملا حرفه ای و مسلط بود و هست.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    11 1
    به عکس نگاه کنید سنبل فامیل بازی و جناحبازی و قصه پر غصه حذف شایستگان ...
  • ولایتی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    25 15
    دو پادشاه و یا دو عادل در صدا و سیما نمیگنجد ...یا عادل ما یا خواهرزاده عادل اونا !.
  • شهلا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    22 5
    اگر صدا و سیما از این عزیزان حمایت می کرد من تعجب می کردم صدا وسیما در مقابل ملت ایستاده و خیلی زود نتیجه کارش را می بیند.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    8 8
    حالا نویسنده ها و منتقدای نظام ناب ولایی که اکثرا هم در دوره شاه هم در دوره شماها زندان رفتن شدن پهلوان پنبه ؟! شما هم که عین بقیه نظام مقدس صحبت میکنی..واقعا تفاوتی جدی بین دیدگاه خودت با علی فروغی و بقبه دو ستان مببینی؟! واقعا اگه جانشین علی فروغی در شبکه سه بودی شرایط بهتر از این میبود؟ چند برنامه دم دستی در مورد نقد فیلم و کتاب تو همین خبرآنلاین تهیه کردی؟ غیر از نقدای گزنده و نیش دار چیزی دستگیر مخاطب جدی خودت شد؟ همگیتون سر تا پا یه قماشین..بستگی داره کدومتون فرصت پیدا کنین
  • حسام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    20 0
    تمامی الفاظ جهان رادر اختیار داشتیم و آن نگفتیم که به کار آید چرا که تنها یک سخن یک سخن در میانه نبود: آزادی! ما نگفتیم! تو تصورش کن” «احمد شاملو»
  • کارگر IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    21 1
    این شبکه ۳ صداو سیما که اینگونه لجام گسیخته به جنگ مخاطبین اندک خود رفته است بزرگتر ندارد؟؟؟
  • BH ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    4 1
    چند وقت دیگه به علیخانی و عصر جدید گیر ندن صلواات .
  • NL ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    2 5
    موسوی اگه شد دو دقیقه راجع به همه چیز زر نزنی... اگه شد انصافاً
  • مرتضی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    4 5
    یه سوال چرا وقتی یکی از اقوام روحانی تو یه جایی استخدام شد همه گروهای مخالف دولت داد و بیداد کردن پارتی بازی شده و اون فرد رو مجبور به استعفا کردن ( فکر کنم خواهر زاده روحانی بود) که البته پارتی بازی برای استخدام درست نیست اما وقتی فروغی با رابطه حداد عادل مدیر شبکه سه که مهمترین شبکه و رسانه کشوره شد صدای اعتراض اونها بلند نشد که پارتی بازی شده همین سوال پاسخ داده بشه کافیه
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    4 1
    شاملو وکیارستمی جهان وطن بودند و ...........
    • ناشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      2 0
      همشون دروغگو هستنداینها به نام روشنفکری تمام احساسات ناسیونالیستی جوانان را نابود کردند به نام فرهنگ و هنر همه را به پوچی رساندند اینها همگی غرب پرست و کانادا گرا هستند در ظاهر وطن وطن میکنند ولی زایمان خودشان را در کشور دیگر.شوی شاهنامه خوانی راه می اندازند ولی زره ای ایران را قبول ندارند حاضرند کاسه شوری رستورانهای خارجی را بکنند تا دیگران بگویند اینها مهاجرت کردند توی کافه ها ول می چرخند دود میکنند بعد که پیر میشوند یاد خاک وطن می افتند و برای یک قبر مجانی هزار جور واسطه جور میکنند
  • آرش درودیان IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    1 0
    احسنت عالی بود
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    0 0
    مدیر جوان یا مدیر بی صلاحیت؟سن مدیر چه اهمیتی دارد؟ مهم کاربلد بودنش است نه سلطنت کردنش
  • آسو IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 1
    اتفاقا خوب متوجه منظورتان شدم،با یک مشت حرف های گنده و شعار سعی کردید خودتان موجه جلوه دهید،در حالی که مقصر کل ماجرا جریانهای افراطی شماست که اینقدر متکبر و خودرای بود و سعی در حذف داشت که کار را به اینجا بکشاند و البته جز شکست چیزی درو نکند،گفتم شما از شهید داده چیزی نگیرد که حتی وقتی میبینید عکس شهید با تبلیغات و دکان و بازارتان نمیخواند حتی به عکسش هم رحم نمیکنید و لابد وقتی من بگویم به کراوات و سیبیل عکس شهید چه کار دارید میشود مسامحه و اگر پاکش کنیم میشود عین حقیقت،بی شک شاملو قدیس نیست هر چند که تاثیر مهمی در نسلهای این مملکت داشته ولی بی شک بخشی از قدیس شدنش حداقل برای دهان کجی به جریانی است که مدیر شبکه ۳ بخشی از آن است و سالهاست دارد تو سر مردم میزند و برایشان سرمشق میزند که بیخیال عقل چشم و گوش بسته ما و شعارهایمان باشید،جناب شمس اولا که با یه من سیبیل خواهر کسی نمیتوانم باشم و روی چه حسابی فکر کردید من خواهرتم؟ در ضمن رضا شاه یه شر داشت و هزار خیر ،اون موقع که تمام بزرگان گفتن که این بابا دروغ میگه به ضرب آهن و آتش و قلم مزدی مگر همه را سرکوب نکردید فرار نکن حالا.لطفا تایید